Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar gaat jouw hond heel hard van kwispelen?
Moderator: moderatorteam
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
Re: Waar gaat jouw hond heel hard van kwispelen?
Oh, en pakjes! Ik geloof dat we iets te vaak bij Zooplus bestellen, hier. Volgens Pippa zit elke kartonnen doos vol lekkers 

-
29996D
Is vast een staande hondending, Beuk doet dat ook.Frolic schreef:Mijn hond gaat kwispelen als ik naar hem kijk, als ik glimlach nog harder en als ik tegen hem klets kwispelt heel zijn slungelige lijf mee
Joey doet het als hij iets stouts doet, of als je op een hoog stemmetje tegen hem praat. Zijn favoriete spelletje is dat hij met zijn speeltje in de bek de kamer door rent, en ik ren daar dan achteraan. Dan kwispelt hij de hele tijd.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Tay gaat heel hard kwispelen als ik vraag of hij nog een schattig pupje is.
Hij kwispelt sowieso heel vaak en heel snel. Tessa kwispelt minder vaak en al helemaal niet snel, tot mijn vriend thuiskomt. Dan kwispelt ze met haar hele lijf.
- dagmar88
- Zeer actief
Nanna schreef: Heel kinderachtig, ik geef het toe. Maar ook uiterst vermakelijk en goedkoop vertier
Bij het eerste kijkt ze me aan alsof ik te veel gezopen heb, bij het tweede kwispelt ze haar kont er bijna af
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Luca en Csiva hebben een staart die amper stil kan staan 
Maar, als ik ze heeel uitbundig beloon vliegen hun staarten alle kanten op. Dumas kwispelt amper. Alleen als ik het aan 'm vraag op een hoog toontje 'dumasss kan je kwispelen :mrgeen:'
Maar, als ik ze heeel uitbundig beloon vliegen hun staarten alle kanten op. Dumas kwispelt amper. Alleen als ik het aan 'm vraag op een hoog toontje 'dumasss kan je kwispelen :mrgeen:'
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
hahaha herkenbaar:
Aandacht
als je Browny aandacht geeft gaat hij kwispelen, als je dan zegt ''kun je nog harder kwispelen''? dan gaat hij nog harder kwispelen, als je dan zegt ''kun je nóg harder kwispelen"?? dan stijgt hij bijna op
Hier wordt ook flink gekwispeld als we zeggen: Wie gaat er naar het bos? naar het bos? en mogen jullie mee dan? Nou, ga je schoenen maar pakken dan!
Aandacht
Hier wordt ook flink gekwispeld als we zeggen: Wie gaat er naar het bos? naar het bos? en mogen jullie mee dan? Nou, ga je schoenen maar pakken dan!