Heb ik ook gedaan

Moderator: moderatorteam
Maartje schreef:Het uploaden naar YouTube mislukt iedere keer om een mij onduidelijke reden. Naar FB lukt het wel. Die van Tess en Imke heb ik nu online staan. Het filmpje van Abby moet ik nog bewerken.
Iemand een tip hoe ik die filmpjes nu hier neer kan zetten? Kan de link van het filmpje wel kopieren, maar daarmee ben ik er nog niet
Jup! Ik ben alleen de "wave" nog even weer aan het ophalen, die heb ik ooit aangeleerd maar doen we bijna nooit.Eilfy schreef:Wat knapHeb je nu alle trucjes voor Ninja?
Superleuk gedaan!! Vooral die trucjes met z'n allen, echt heel knap. En Tess is vreselijk aandoenlijk
Tsja, prioriteiten hèSanne!! schreef:hahah Kaylee!!
Ja hallo eerst ff mijn snoep opeten hoor...
Ze werken en wat heb je dat ongelooflijk leuk gedaan met de "Leave it" en "Paws up"! Knappe meiden
pinguin20 schreef:Net even geprobeerd tussen aan te leren. Nou, dat vond ze niet zo moeilijk, dus meteen gefilmd. Ze heeft nog wel wat sturing nodig, maar wat wil je na 5 minhttp://m.youtube.com/watch?v=E9tcFEa2VTI
Denk het wel.Sanne!! schreef:Ga je die van Tess en Imke insturen?
Ook blond?Eefsel schreef:Leuke filmpjes Maartje! En ook super leuk filmpje van Kaylee, vind haar echt leuk ^^
Haha oh zulke acties heb ik ook altijd Leonie, helemaal moeilijk denken en dan..... Ooooohw het kan ook zo, ja eigenlijk heel simpel
Lekker laten staan dan, als dat wel pastEefsel schreef:Jannes vind 'peek-a-boo' erg leuk alleen ik ben net iets te kleinAls hij dan gaat zitten past t niet zo goed hahahah