Bastaardjes ben ik ook voor in, we zien wel wat er tegen die tijd voor moois op ons pad komt. Ik kijk er in ieder geval al zo ontzettend naar uit, mede ook door al jullie mooie verhalen hier op het forum. Kan echt niet wachten!
Moderator: moderatorteam
Wat je ook kan doen, is dienen als opvang gezin voor tijdelijke honden, en wie weet kom je er 1 tegen die mag blijvenRianneuhh schreef:Ik heb hem de witte herder laten zien en die vond hij zowaar prima![]()
Bastaardjes ben ik ook voor in, we zien wel wat er tegen die tijd voor moois op ons pad komt. Ik kijk er in ieder geval al zo ontzettend naar uit, mede ook door al jullie mooie verhalen hier op het forum. Kan echt niet wachten!
Manu is ook nog hartstikke jong toch?Manu schreef: Ik zou na onze Manu geen Husky meer nemen. Niet omdat ik niet blij met hem ben maar wel omdat ik een andere verwachting had van "mijn" hond.
Pokkehonden zijn toevallig wel de leuksteAngelique. schreef:Gut wat een pokkehonden heb ik eigenlijk zeg als ik hier zo lees...ts, ik geloof dat ik er een paar in de aanbieding doe![]()
Ja, jij spant helemaal de kroonAngelique. schreef:Gut wat een pokkehonden heb ik eigenlijk zeg als ik hier zo lees...ts, ik geloof dat ik er een paar in de aanbieding doe![]()
Je hebt er toch genoegAngelique. schreef:Gut wat een pokkehonden heb ik eigenlijk zeg als ik hier zo lees...ts, ik geloof dat ik er een paar in de aanbieding doe![]()
Die jachtpassie valt wel mee toch? Ik ken er twee, en die lopen gewoon lekker los. Prima sociale honden, niet echt superbraaf als het gaat om hierkomen, maar ook zeker geen weglopers. Wat ik ervan ken vind ik ze vergelijkbaar met IJslanders.falkje schreef:Een noorse elandhond?
Waarschijnlijk wel altijd aan de lijn houden vanwege jachtpassie, maar speuren zou je er prima mee kunnen doen, als je vroeg genoeg begint. En anders zweetwerk.
En vrouwen met kleine kuthondjes hebben die beestje ter compensatie van een schrale vagina?bouvierpoedel schreef: Begreep je wel hoor. Veel kerels moet zo nodig het stoere hebben om iets kracht bij te zetten of uit gemis van een paar centimetersof ego
,
Nee ter compensatie van hun dikke boobiespetertje schreef:En vrouwen met kleine kuthondjes hebben die beestje ter compensatie van een schrale vagina?bouvierpoedel schreef: Begreep je wel hoor. Veel kerels moet zo nodig het stoere hebben om iets kracht bij te zetten of uit gemis van een paar centimetersof ego
,
oh ja, dat zie je idd ook nog wel eens, dan lijkt het net of er nog een paar onder hun shirt zittenmmartinn schreef:Nee ter compensatie van hun dikke boobiespetertje schreef:En vrouwen met kleine kuthondjes hebben die beestje ter compensatie van een schrale vagina?bouvierpoedel schreef: Begreep je wel hoor. Veel kerels moet zo nodig het stoere hebben om iets kracht bij te zetten of uit gemis van een paar centimetersof ego
,
petertje schreef:En vrouwen met kleine kuthondjes hebben die beestje ter compensatie van een schrale vagina?bouvierpoedel schreef: Begreep je wel hoor. Veel kerels moet zo nodig het stoere hebben om iets kracht bij te zetten of uit gemis van een paar centimetersof ego
,
petertje schreef:En vrouwen met kleine kuthondjes hebben die beestje ter compensatie van een schrale vagina?bouvierpoedel schreef: Begreep je wel hoor. Veel kerels moet zo nodig het stoere hebben om iets kracht bij te zetten of uit gemis van een paar centimetersof ego
,
ik hoef niets te compenseren, en ik hoef me ook niet te profileren via een hond of auto ofzo, het zal met ook worst vinden of iemand me een homo, mietje, aso travestiet of weet ik veel wat vind maar ik heb idd niets met die cavia`s aan een riempje. En er zijn overigens toch best wel heel veel vrouwen die de keus voor een stoerdere hond maken als ik op de diverse stafford groepen kijkbouvierpoedel schreef:petertje schreef:En vrouwen met kleine kuthondjes hebben die beestje ter compensatie van een schrale vagina?bouvierpoedel schreef: Begreep je wel hoor. Veel kerels moet zo nodig het stoere hebben om iets kracht bij te zetten of uit gemis van een paar centimetersof ego
,
Misschien wel een schrale kut door die kleine kuttelikker.
![]()
Feit blijft dat kerels over het algemeen wat stoerdere honden willen , ze zijn toch geen homo of watje/mietje en aan toch niet met zo'n kuttelikker aan het lijntje lopen ,wat motten andere daar wel niet van vinden. Vrouwen zijn voor de lieve vrede en het inschikken en die zie je vaker met die kuthond langs de straten meegetrokken worden die man lief graag wilde,.
ik ook vrij weinig hoor, ik denk dat uitsraling van de eigenaar ook wel een beetje meespeeltBrigitte schreef:petertje schreef:En vrouwen met kleine kuthondjes hebben die beestje ter compensatie van een schrale vagina?bouvierpoedel schreef: Begreep je wel hoor. Veel kerels moet zo nodig het stoere hebben om iets kracht bij te zetten of uit gemis van een paar centimetersof ego
,
![]()
Ik heb ook heel veel te compenseren (mss voel ik me wel man van binnen) haha nou ja het zal wel iig heb ik aardig volgens mensen hier 'stoer' roedeltje maar ik krijg vrijwel zelden tot nooit nare reacties op de honden hun uiterlijk.
Praat eens met ManuRianneuhh schreef:Hoi allemaal!
Ik heb het er de laatste tijd wel eens (lees: steeds vaker) over met mijn vriend: als we straks een huis hebben, nemen we dan een hond? Het lijkt ons beide ontzettend leuk, echter is er een probleem: hij houdt van een heel ander type honden dan ik!
Ik ben gek op retriever-typjes, met de Toller in het bijzonder. Hij zou het liefst een husky, akita of shiba inu in huis halen.
Wat is wijsheid in zo'n situatie?
Maar die poedel wordt sowieso niet snel aangeschaft ook niet door een leuk wij hebben niets te compenseren gezinnetje. De enigste die ze hier in de buurt had was Jetty van der HulstNanna schreef:Tulijk. Maar je kunt niet ontkennen dat dat soort honden, áls er dan al wat ter pikverlenging aangeschaft dient te worden, de pineut is. En niet de witte poedel.petertje schreef: ik ook vrij weinig hoor, ik denk dat uitsraling van de eigenaar ook wel een beetje meespeelt