Eerlijk gezegd denk ik dat ook. Ik hoop dat ik het fout heb, heb het ook nog nooit aan de hand gehad maar ik ken Gollum als de binnenkant van m'n broekzak. En dit doet echt pijn, zelfs door de pijnstillers heen af en toe. Of ze piept uit voorzorg als ze denkt dat Mika haar wil uitdagen voor spel.joline schreef:Ik wil je niet ontmoedigen maar de kans dat ze een operatie moet is denk ik best groot.
Bij onze vorige hond was de kruisband deels ingescheurd en hij moest ook geopereerd worden, hoe sneller hoe beter want zodra er een scheur zit kan er artrose ontstaan volgens de orthopeed.
Heeft de dierenarts gekeken of er speling in de knie zat?
Mijn vriend is met haar naar de dierenarts geweest, hij vertelde dat ze flink bewogen en gevoeld hebben maar dat ze niet het idee hebben dat het doorgescheurd is. Maar ja, ze is vrij gespannen bij de dierenarts en ik heb gelezen dat ze dat beter kunnen voelen als de hond onder zeil is zodat die spieren niet aangespannen staan.
Ik zat net even met Gol in de tuin en zag dat er aan de buitenkant van haar kleine teen een bultje is ontstaan, het voelt als een vochtophoping. Ik vraag me af wat wijsheid is in dit geval..
Het was heel gek om de lange wandeling zonder Gol te doen. Ik was eerst even met Gol naar het grasje geweest, daar ging ze liggen. Ze heeft niet eens geplast, dat doet ze denk alleen als het echt noodzakelijk is nu. Normaal plast ze nog wel eens om me te plezieren maar daar kon ik haar nu niet toe bewegen.
Mika was heel anders zonder Gollum, eigenlijk wel positief. Waar ze normaal nog wel eens blaffend op honden af wil stormen ging ze er nu met een boogje omheen. Ze luisterde ook beter naar me, best maf. Als Gol weer beter is denk ik dat ik toch af en toe apart met ze ga wandelen.