Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik weet zelf niet wat het is hoor voor ras daarom de vraag kooiker hoor ik vaker. Fhn dalen klopt inderdaad mijn toppertje van net 2 jaar ff 3x eerste plaatst
Voor een toller kruising is hij te klein hij heeft een schofthoogte van 37 cm. Heb het vermoeden dat hij uit Tsjechië komt! Binnenkort hoor ik hier misschien meer over of mijn vermoedens kloppen. Vandaar de vraag hier. Mij is verteld dat er sheltie in zit
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik heb ook de ballen verstand van, maar ik zag ook kooiker. Snap alleen de donkere vlek niet.
Broertje vind ik wel heel erg leuk! Komt door de kleur denk ik. Maar dat maakt het voor mij niet makkelijker raden.
Bedankt voor de reacties. Ben ook zeker super blij met hem! Alleen soms wil ik gewoon weten wat voor rassen erin zouden zitten. Hij is snel bang en doet boos ook uit angst naar vreemden ook te grote honden zijn maar erg! Dan denk ik zou dat in het ras zitten en bv waar hij vandaan komt?
Ik zie wel vaker buitenlandse hondjes uit bv spanje, griekenland, tsjechie waarvan je aan de hand van het uiterlijk zou zweren dat er kooiker inzit. Het lijkt mij alleen heel onwaarschijnlijk want hoeveel kooikers zie je nou in die landen.
Zal wel een onherleidbare bastaard zijn, een soort landspanieltje.
sbientje schreef:als ie uit tsjechie komt is kooiker wel erg onwaarschijnlijk, al zou ik het van foto 1 ook gegokt hebben
dit dus.
kooiker kan je wel vergeten denk ik als hij uit tsjechië of zoiets komt.
Is dat zo .? ze fokken natuurlijk wel voor de markt in nederland ,belgie ,duitsland enzo.Dus ze zullen hun honden ook wel in het buitenland hebben aangeschft.
Het is ook geen godervergeten rimboe daar .Daarnaast heb je ook nog de nettere fokkers die ook verschillende rassen hebben net zoals hier.
sbientje schreef:als ie uit tsjechie komt is kooiker wel erg onwaarschijnlijk, al zou ik het van foto 1 ook gegokt hebben
dit dus.
kooiker kan je wel vergeten denk ik als hij uit tsjechië of zoiets komt.
Is dat zo .? ze fokken natuurlijk wel voor de markt in nederland ,belgie ,duitsland enzo.Dus ze zullen hun honden ook wel in het buitenland hebben aangeschft.
Het is ook geen godervergeten rimboe daar .Daarnaast heb je ook nog de nettere fokkers die ook verschillende rassen hebben net zoals hier.
maar zo'n hondjes lopen toch niet zomaar langs de straat om pups te maken?
Zoals er hier in het dierenasiel belanden flikkeren ze daar soms de honden op straat.
Haha wat een discussies zo, hij lijkt erop maar het schijnt er als ik de verhalen hoor van de verkoper niet in te zitten. Wel leuk dat iedereen toch weer iets anders erin ziet.
Marijkefons schreef:Hij lijkt idd op een kruising kooiker maar niemand ziet dus 25% Beagle? Ik weet dus dat zijn moeder Beagle x sheltie is, vader geen idee
Nee die zie ik niet en bij broertje al helemaal niet
Ik kan me gezien de kleurstelling wel wat voorstellen bij een Beagle x Sheltie .............
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)