Wij zijn gisteravond met onze hond naar de dierenarts geweest omdat ze niet lekker leek.
Ze was al heel de dag aan het kwijlen (slijmdraden), geen brokken gegeten, snoepjes wel maar die slikte ze heel door, ze kauwde niet. Stonk ook opeens enorm uit haar bek. Ook wilde ze niet graag uit en bleef buiten gewoon stil staan. 1x diarree. Staart tussen haar benen etc.
Toen ze 's avonds begon te rillen heb ik de dierenarts gebeld.
Ze bleek inderdaad koorts te hebben. Bij de da urine opgevangen, was iets van eiwitten te zien, mogelijk een beginnende blaasontsteking en mogelijk een keelontsteking vanwege dat kwijlen (??) De da durfte/kon niet goed in haar bek kijken
Het zit mij niet lekker dat hij niet in haar bek heeft kunnen kijken. Het lukt me zelf ook niet, ze houdt hem te kort open om er echt goed in te kunnen kijken. 's nachts is het kwijlen/kauwbewegingen nog erger geworden. Ze likt ook alles af en kauwt haar voedsel niet, brokken raakt ze nu uberhaupt niet aan.
Wie herkent dit en kan mij geruststellen dat dit idd door een blaas en/of keelontsteking kan komen?