Mijn bolleke, mijn eeuwige tweede, mijn Joop Zoetemelkje, deed ons allen versteld staan gister! Begin dit jaar besloot ik dat het geen succes is als ik Ol zelf show, hij doet het op ringtraining hartstikke goed, maar "voor het echie" spelen mijn zenuwen 'm gewoon parten. Gelukkig vond ik een hartstikke leuke handler voor 'm, en ze zijn samen echt een superleuke combinatie

Gister was echt het toppunt: de keurmeester gaf 'm eerst een 1U, en maakte 'm zowaar beste reu met CAC/IB en een prachtig keurrapport

Vervolgens werd ie ook nog eens BOB

En daar hield het feest niet op, want ook in de erering heeft Ollie z'n sokken er af geshowd met Kelly, en uiteindelijk heeft ie het geschopt tot BIG-5
Wij zweven nog steeds ergens op cloud nine, wat een topdag

Eindfoto met de beste teef (Inma's Within Temptation) en keurmeester J. Verrees (BE).

Ol z'n eerste BOB-win in Nederland! Sterker nog, z'n eerste NLse CAC na z'n jeugdkampioenschap

Om dit heuglijke feit te vieren zijn we gelijk doorgehold naar de stand van Kynoweb om een mooie foto te laten maken door Ernst

BIG-5
Er waren vast nog meer HFers in Utrecht gister en vandaag, hoe waren de resultaten?