Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Atrose in de heupen.

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Feather__
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Atrose in de heupen.

Ongelezen bericht door Feather__ »

Sanne!! schreef:Krijgt ze nu trocoxil?
Is echt heel belangrijk om dat met voer in te geven!
Niet vergeten.
Ze krijgt andere medicijnen. Beginnend met Ba.. B.. Zoiets

En die rust he.. Ja :boos:
De tuin word niet afgezet en mevrouw kan dus gewoon door de tuin rennen wanneer ze vogels ziet. Ze is dan ook amper te houden want dan springt ze al tegen de deur aan en gaat blaffen.

Ik denk dat ik me maar gewoon minder zorgen moet gaan maken. Het is toch van de zotte dat ik me blijkbaar meer zorgen maak om de hond dan meneer doet :19:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Feather__ schreef:
Niet vergeten.

De tuin word niet afgezet en mevrouw kan dus gewoon door de tuin rennen wanneer ze vogels ziet. Ze is dan ook amper te houden want dan springt ze al tegen de deur aan en gaat blaffen.

Ik denk dat ik me maar gewoon minder zorgen moet gaan maken. Het is toch van de zotte dat ik me blijkbaar meer zorgen maak om de hond dan meneer doet :19:
Misschien moet je dat maar doen , je niet bemoeien met dingen die jou niet aangaan. Je moet bemoeizucht ook niet verwarren met zorgen maken.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

misschien eens goed vragen aan je ouders het hoe of wat, kan heel wat zorgen wegnemen misschien :wink: dan weet je ook wat meer
Feather__
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
Feather__ schreef:
Niet vergeten.

Misschien moet je dat maar doen , je niet bemoeien met dingen die jou niet aangaan. Je moet bemoeizucht ook niet verwarren met zorgen maken.
Ik vind jouw reacties totaal niet fijn. Ik maak me zorgen om die hond omdat ik wél om die hond geef. Dat jij nu (alweer) impliceert dat ik me er mee bemoei omdat ik dat wil en niet om haar geef zegt meer over jou dan over mij in dit geval.
Zou ook heel fijn zijn als je niet meer wilt reageren want ik krijg er een erg nare smaak van in m'n mond. :19:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Feather__ schreef:
bouvierpoedel schreef:
Feather__ schreef:
Niet vergeten.

Ik vind jouw reacties totaal niet fijn. Ik maak me zorgen om die hond omdat ik wél om die hond geef. Dat jij nu (alweer) impliceert dat ik me er mee bemoei omdat ik dat wil en niet om haar geef zegt meer over jou dan over mij in dit geval.
Zou ook heel fijn zijn als je niet meer wilt reageren want ik krijg er een erg nare smaak van in m'n mond. :19:
Dan kun je de tandjes poetsen. :W:
Ohh :denken: je ouders vertellen wat ze moeten doen en nu mij even vertellen dat ik beter niet kan reageren :mann:
:LOL: grappig kind. :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Feather__
Zeer actief

Niet mijn ouders. Mijn moeder en stiefvader. En zoals ik al zei ik probeer oplossingen te vinden voor hun. Aangezien hij niet verder wil kijken dan zijn neus lang is.
En omdat het hun hond is wil het niet zeggen dat ik een kind ben.

Ik stop nu trouwens met reageren op je. Het draagt niks bij aangezien er geen hulp vanuit je kant komt. En ik wel wat beters te doen heb, zoals een oplossing voor het probleem zoeken, dan dit.

Even voor de geïnteresseerden. De hond liep vandaag al een stuk minder mank. Hopelijk slaan de medicijnen aan :)
Afbeelding
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

Artrose is zeker geen doodvonnis, Maja heeft het ook, aan beide heupen, ellebogen en 1 knie en ze is nog maar 6

Nu ze elke dag metacam krijgt gaat het stukken beter, daarvoor ga ik het alleen bij momenten van pijn.

Maar door de foto's van haar heupen die zijn genomen paar weken terug omdat ze zo erg doorzakte heb ik en dierenarts besloten dat het tijd is om goed pijn te verlichten, eerst was dit met 2 keer per dag metacam en tramadol nu paar weken verder is 1 keer per dag metacam voldoende, ze zakt niet meer door.

Ze heeft geen heupkommen meer, helemaal weggeschaafd met de jaren en de koppen zijn misvormd door artrose, dus bij haar is het heel ernstig.

En een hond kan wel wat pijn verdragen, das niet zoals een mens hoor

En ja, zelf leef ik ook nog en heb ook op verschillende plaatsen artrose, hernia's en kraakbeenproblemen met de nodige
allerdaagse pijnen, men went er aan, aan die zeurende pijn, een hond zal daar ook wel wat aan wennen
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

schelsey schreef:
En een hond kan wel wat pijn verdragen, das niet zoals een mens hoor
Waar baseer je dat op?
Afbeelding
Shari
Zeer actief
Mijn ras(sen): We hebben 4 chihuahuas en een Welsh Corgi Cardigan pup Bruce!
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Shari »

In Almkerk zit een enorme goed orthopeed wel duur maar zeker het proberen waard.
Onze labrador kreeg ook troxocil maar dat deed helemaal niks! Previcox deed hij het daarintegen erg goed op.
Laatst gewijzigd door Shari op 10 apr 2014 17:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Olaf 28-07-2000 01-08-2013
Shari
Zeer actief
Mijn ras(sen): We hebben 4 chihuahuas en een Welsh Corgi Cardigan pup Bruce!
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Shari »

Olaf 28-07-2000 01-08-2013
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”