Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ben druk aan het oefenen met de macro, gisteren zelf een diffuser in elkaar geknutseld zodat ik de flits kan gebruiken, maar het licht niet te hard wordt en dat maakt wel verschil, het moet nog veel beter maar het begin is er
Laatst gewijzigd door billy op 02 apr 2014 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank jullie wel van de week maar weer terug naar de koeienvlaai om een nieuwe poging te wagen
De springspinnen zitten achter het huis dus daar kan ik mooi op oefenen
Erg mooi gelukt!! De 3e is overigens geen springspin, ik ben niet heel goed in determinatie, maar ik denk Pardosa sp.; een wolfsspinnetje.
De ogen zitten ook anders gerangschikt bij de wolfsspin, 2 grote in het midden en 2 kleinere daarnaast en daar 4 hele kleine onder. De springspin heeft ze op 1 rij zitten in verschillende groottes.
Tallie schreef:Erg mooi gelukt!! De 3e is overigens geen springspin, ik ben niet heel goed in determinatie, maar ik denk Pardosa sp.; een wolfsspinnetje.
De ogen zitten ook anders gerangschikt bij de wolfsspin, 2 grote in het midden en 2 kleinere daarnaast en daar 4 hele kleine onder. De springspin heeft ze op 1 rij zitten in verschillende groottes.
Ohh dank je wel leuk om de goede namen bij de soorten te krijgen
Je moet die spinnen voeren! kun je wat mooie eetfoto's voor ons schieten
Ik heb een grote spin hier in de tuin en die voer ik met de vliegen die ik in huis speciaal voor hem doodmep prachtig gezicht vind ik dat altijd.
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Je moet die spinnen voeren! kun je wat mooie eetfoto's voor ons schieten
Ik heb een grote spin hier in de tuin en die voer ik met de vliegen die ik in huis speciaal voor hem doodmep prachtig gezicht vind ik dat altijd.
Ik las dat vanavond toen ik op de namen van de spinnen zat te zoeken nooit aan gedacht maar de vliegen zijn eigenlijk ook voor de foto's nou een paar minder kan wel