Over een tijdje (nog minstens een jaar verwacht ik), als werk en financien het toelaten zou ik er graag nog een hond bijhebben. Twee lijkt me leuker dan een. Nou ben ik al een beetje aan het rondkijken wat ik dan zou willen naast Pom. Tot nu toe is Pom een vriendelijke, maar tikkie lompe hond, al wordt ze al wel rustiger en denk ik dat die trend nog wel doorzet.
Ik heb al wel een lijstje, maar nu dacht ik vanmiddag ineens: een maatje kleiner is eigenlijk ook wel leuk. Alleen ben ik daar dus niet zo in thuis. Dus ik ben benieuwd of jullie nog leuke suggesties hebben!
De eisen.. Niet te slaafs. Iets baasgerichter dan een doorsnee labrador mag best, minder liever niet

Geen hysterische waker, aanslaan mag, maar geen non-stop blafbek. Ik denk dat bijna ieder ras meer blaft dan een Labrador, dat is ook niet erg, maar rassen die bekend staan als notoire herriemakers sla ik liever over

Moet lekker actief meekunnen op de dagelijkse wandelingen en dat ook leuk vinden. Maatje chihuahua vind ik te breekbaar. Qua vacht heb ik niet veel eisen, ik wil best kammen, plukken mag ook, korthaar is ook goed
Dit topic is dus vooral bedoeld om wat suggesties te krijgen < 55 cm, maar als er mensen zijn: dit is nou echt een ras voor Sbien, dan mag dat natuurlijk ook

Het moet iig een beetje passen bij een labrador
Maeve kwam met de Corgi en die vind ik zelf ook wel heel leuk, dus die staan alvast genoteerd