Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nanna schreef:Haar laatste foto: Glenn die afscheid van haar neemt.
Niet te bevatten eigenlijk, gisteren rende ze nog over het weiland en groef dat de stukken eraf vlogen. En nu is ze er niet meer.
Een prachtige dood; zelf opeens ertussenuit piepen na een door en door geleefd leventje. Ik teken ervoor.
Ik ook.
Vind het wel humor ook , Jij loopt je zorgen te maken en wil haar op 1 april naar de DA brengen en het kreng piept er tussenuit op 1 april.
Ze heeft jouw humor en heeft je terug gepakt.
Och jeej.
Las ik in eens ander topic dat je vandaag naar de DA zou gaan. Lees ik ineens op FB je verhaal...
Ik dacht nog dan was ze wel heel slecht dat ze haar meteen in heeft laten slapen.
Lees ik dat ze gewoon zelf is gegaan.
Ze was door jouw verhalen voor mij echt gaan leven al heb ik haar nooit gezien.
Ik herkende er zo veel trekjes in van mijn eigen teckels...........
Het is zwaar om zo'n vriendinnetje dat je al zo lang bij je hebt te verliezen.
Sterkte Nanna
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Och jeetje zeg, dat lijkt me schrikken lieve oude Simone, volgens mij heeft zij een teckelwaardig leven gehad met veel zand en takken zo groot als telefoonpalen. Veel sterkte.
Wat een manier om er tussenuit te piepen, terwijl jij je zorgen maakt om het gesprongen abcesje stopt haar hartje er gewoon mee terwijl ze in haar nieuwe mandje ligt te slapen, en dan ook nog eens op een datum als vandaag... Ze heeft een heerlijk leven gehad en een te benijden dood, maar jet verdriet om jullie kleinste roedelgenootje zal er niet minder om zijn. Tot het laatste moment een echte eigenwijze Tekkel, jullie Fimoontje. Heel veel sterkte!
Ach Jezus, wat schrikken. Maar wat fijn dat het geen eindeloze lijdensweg met medicatie en da-bezoekjes is geweest. Simone heeft een fantastisch leven gehad, daar kunnen heel wat honden jaloers op zijn. Hopelijk vermaakt ze zich aan de andere kant met een flinke berg takken. Heel veel sterkte voor jullie, wat zal het gemis groot zijn