Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Zojuist gedropt bij ons achter. Ik zag wel iemand lopen maar was te ver weg om te kunnen zien wat hij daar deed. Totdat ik terug kwam en deze zag lopen. Het beestje stond te trillen op zijn poten. Haan nummer 20 ofzo die daar nu loopt. image by Marenko50, on Flickr image by Marenko50, on Flickr image by Marenko50, on Flickr
Het is een heel mooi haantje. Er lopen nu drie groepen met hanen. Het sneuje is dat hij direct naar me toe kwam. Beest is mensen gewend. Nu heb ik hele brave honden die hem met rust laten en niet eens bekijken. Maar er komen ook andere honden en er zitten twee buizerds. Als hij zich niet snel aan kan sluiten bij een van de andere groepen, dan gaat hij het niet lang overleven daar.
misselijk vind ik het, maken ze eerst zo'n beest gewend aan mensen en dan verwchten ze dat ie zich in het wild kan redden omdat ze er genoeg van hebben en er niet op een fatsoenlijke manier vanaf willen.
hufters
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk schreef:misselijk vind ik het, maken ze eerst zo'n beest gewend aan mensen en dan verwchten ze dat ie zich in het wild kan redden omdat ze er genoeg van hebben en er niet op een fatsoenlijke manier vanaf willen.
hufters
Ja, dat gekraai daar kunnen we hier ook onze lol mee op. Op de kinderboerderij bij de buren mogen geen hanen vanwege het gekraai, maar op dezelfde afstand achter ons huis worden de hanen bij bosjes gelost. En ja, die kraaien de hele dag en nacht door. In het begin zaten ze een heel eind verderop, maar nu het er steeds meer worden ontstaan er nieuwe groepen die zich steeds meer richting de huizen verplaatsen.
tycha schreef:Ja, dat gekraai daar kunnen we hier ook onze lol mee op. Op de kinderboerderij bij de buren mogen geen hanen vanwege het gekraai, maar op dezelfde afstand achter ons huis worden de hanen bij bosjes gelost. En ja, die kraaien de hele dag en nacht door. In het begin zaten ze een heel eind verderop, maar nu het er steeds meer worden ontstaan er nieuwe groepen die zich steeds meer richting de huizen verplaatsen.
zo heb ik er een keer één gehad die kwam slapen in de boom bij mijn slaapkamervenster en vanaf 11 uur 's avonds de hele nacht doorkraaide .
Bij ons zit er gelukkig nog een sloot tussen en zwemmen doen ze gelukkig nog niet Ze blijven dus nog op afstand. Heb de honden al eens gezegd dat als ze willen barfen ze mogen, maar nee hoor... dat is weer teveel moeite voor ze, hun eigen eten vangen
met attack en sette heb ik het ook eens geprobeerd maar dat werd niks, meer dan er achteraan hupsen en dan vrolijk kijken 'haha, daar loopt hij, baasje !' deden ze niet
.
Hahaha, dat deed Shen van de week ook, er een paar keer doorheen hupsen, en dan mij aankijken van "zo dat was ff leuk baas Goed he? zag je dat wel
In "mijn" bos dumpen ze zelf mini varkentjes !! Ik zag maanden geleden 5 biggetjes lopen net naast het stuk waar ik woon : ik dacht eerst dat het pups waren ( zat toen in de auto ) . Melding gemaakt bij de politie : kreeg als antwoord dat het echt hun job niet was om achter die varkens aan te lopen !! Heb dan maar wat brood, fruit en groenten neer gelegd + en bakje water . Een paar dagen later zijn ze gelukkig gevangen geweest en de "dumper" is gepakt geweest : kreeg een ferme boete .
Deze morgen een omgevallen kartonnen doos met kranten papier gevonden : moet een dier in gezeten hebben maar wat .....
Konijnen, hamsters en cavia's worden hier ook regelmatig gedumpt : die blijven niet lang leven : er lopen hier nog vossen rond en de buizerds en uilen zullen ook wel weten wat doen met die tamme dieren .