malinois schreef:Ja das zo lief om te zien. Er gebeurt dr niks hoor nu hij er bij is
Oke ik heb echt geen idee wat nu een grote vooruitgang is en hoe snel t verloopt. Dr oogjes zijn nu weer normaal geen geflits meer.
Dat die ogen weer normaal staan betekent volgens mij dat het ergste leed geleden is. Vanaf nu is het revalideren. Ik weet natuurlijk niet echt hoe het aanvoelt, maar naar Jack kijkend leek het erop alsof de hele wereld een slag gedraaid was. Dat is aanpassen en anders val je om, maar dat aanpassen gaat redelijk snel. Ik gok dat Xena keurig binnen het gemiddelde gaat vallen van binnen een week weer bijna helemaal de oude zijn.
Jack had als extra complicatie dat hij de eerste dagen vrijwel niets heeft gegeten en nauwelijks heeft gelopen, die kwam er echt als een gratenbaaltje uit en was daardoor extra zwak in die poten. Xena is waarschijnlijk wel iets afgevallen? Maar zij is ook blijven eten, en blijven lopen, dus ik denk dat je met geleidelijk opvoeren van de beweging en met normaal voeren straks gewoon weer de ouwe Xena terug hebt.
Ik blijf duimen voor de ouwe dame, ik hoop dat ze er met een paar dagen helemaal bovenop is!