Ze zoekt een ras wat waaks is, gezond gefokt wordt, een groter ras. Even voor de duidelijkheid, ze zoekt dus geen 2e Amy

Moderator: moderatorteam
Ga ik vanavond even aan haar vragen. Het gesprek ging vrij vlug, ze stond op het punt om weg te gaan.Hilde schreef:Wat wil ze verder qua karakter, want dit is wel minimaal?
Jij denkt bij alles aan Shilohmoosje schreef:En hier nog iemand die aan een Shiloh denkt.
Ze is 17 mei van harte welkom in Apeldoorn om ze in het echt te ontmoeten.
Haha, echt niet.duitse herder schreef:Jij denkt bij alles aan Shilohmoosje schreef:En hier nog iemand die aan een Shiloh denkt.
Bij alles roep je Shiloh, lees je berichten er maar op namoosje schreef:Haha, echt niet.duitse herder schreef:Jij denkt bij alles aan Shilohmoosje schreef:En hier nog iemand die aan een Shiloh denkt.
Als ik vind dat het niet bij iemand past dan zal ik echt geen Shiloh aanraden.
Er zijn er ook maar zo'n 40 in Nederland dus zo gek is dat niet.Sanchis schreef:Je wordt op dit forum doodgegooid met die Siloh maar ik ben er nog nooit 1 tegengekomen in het echt.
De Shiloh stamt o.a. van de Duitse Herder af ja.Nanna schreef:Het bestaat ook niet dat het zo'n supergezond ras is....stamt toch gewoon van de Duitse herder af?Sanchis schreef:Je wordt op dit forum doodgegooid met die Siloh maar ik ben er nog nooit 1 tegengekomen in het echt.
Ik vind ze ook niet zo supersociaal en makkelijk als soms gezegd wordt, hoor.Sanchis schreef:Je wordt op dit forum doodgegooid met die Siloh maar ik ben er nog nooit 1 tegengekomen in het echt.
Waarom is het advies niet bruikbaar?Sanchis schreef:Ah een erg bruikbaar advies is het dus nietGezien het zoeken is naar een speld in een hooiberg, tenzij de vriendin van TS naar ehm Shilonië wil rijden voor een pup
Jade idd.mmartinn schreef:Heeft er iemand een plaatje van zo'n hond??
Als ik het invoer in google krijg ik van allerlei rassen.
Of is Yade of Bleza er een??
Ok, had er geen Shepherd achter gezet.moosje schreef:Als je op google Shiloh Shepherd intypt krijg je als het goed is foto's van Shilohs te zien, ik wel tenminste.
Jade is ook een Shiloh Shepherd.
Op www.shilohshepherds.nl kun je ook info en foto's vinden.
Echt? 2 verenigingen op 40 honden? en dan ook nog een hekel aan elkaar hebben? hahaHilde schreef:Er is nog een Shiloh rasvereniging in NL toch? Maar die willen niks met elkaar te maken hebben of zo?
Nee, die is er niet. Er is in Amerika wel een afsplitsing, die fokken niet volgens de regels van de ISSR, en kunnen hebben dus ook geen controle op de gezondheidsonderzoeken die de ISSR zo hoog heeft staan.Hilde schreef:Er is nog een Shiloh rasvereniging in NL toch? Maar die willen niks met elkaar te maken hebben of zo?