KLIK
**Toevoeging moderator: Let op! Schokkende inhoud!**
Moderator: moderatorteam
walgelijk was niet duidelijk?kooi schreef:Fuck Fafo!
Zet dat lekker in dier en leed of plaats een waarschuwing. Zonder plaatje wil ik die petitie ook wel tekenen. Maar spaar me dit soort beelden op mijn netvlies!
Nee, dacht dat het over Wilders ging of iets dergelijks....dagmar88 schreef:walgelijk was niet duidelijk?kooi schreef:Fuck Fafo!
Zet dat lekker in dier en leed of plaats een waarschuwing. Zonder plaatje wil ik die petitie ook wel tekenen. Maar spaar me dit soort beelden op mijn netvlies!
Ben het daar zeer met je over eens.kooi schreef:Nee, dacht dat het over Wilders ging of iets dergelijks....dagmar88 schreef:walgelijk was niet duidelijk?kooi schreef:Fuck Fafo!
Nou nou, excuus hoorkooi schreef:Fuck Fafo!
Die was inderdaad erg schokkendAnke schreef:Getekend. Walgelijk. Net zoals gisteren de documentaire over slachtpaarden:
http://www.piepvandaag.nl/actie-lijdens ... htpaarden/
Nee niet verboden ,heeft te maken met europese verdragen te maken geloof ik.judith & olly schreef:wij keken eens zo`n wedstrijdje waar 2 belgische koks en 2 nederlandse koks een eigen team samenstellen.
Die belgen maakten in elk gerecht ganzenlever, walgelijk vonden we dat.
In Nederland is het toch verboden?
Iedergeval getekend.
Jap. Hier wordt het gewoon verkocht.bouvierpoedel schreef:Nee niet verboden ,heeft te maken met europese verdragen te maken geloof ik.judith & olly schreef:wij keken eens zo`n wedstrijdje waar 2 belgische koks en 2 nederlandse koks een eigen team samenstellen.
Die belgen maakten in elk gerecht ganzenlever, walgelijk vonden we dat.
In Nederland is het toch verboden?
Iedergeval getekend.
Het mag hier niet meer maar mag dus nog wel ingevoerd worden.
Wimbo schreef:Wel eens in een runderfokkerij geweest?
Wel eens in een legbatterij geweest?
Allemaal dat lekkere kippepootje op de barbecue gelegd?
Allemaal die lekkere gerookte zalm op een toastje gedaan?
Ik ga me niet overal over druk maken. Ik eet vlees. Nou en?
Nu zal ik wel op een paar tenen gaan staan zeker...