Het haalt toch niks uit namelijk.
Moderator: moderatorteam
Haha ik lig nu weer even krom! Ik snap precies wat je bedoelt hoor.Sjalot schreef: Jij maakt je er tenminste niet druk om, ik kan wel uit mijn vel springen als ze het weer doet. Ik denk dat jouw houding beter is. Scheelt een hoop frustratie!
Tarz schreef:Haha ik lig nu weer even krom! Ik snap precies wat je bedoelt hoor.Sjalot schreef: Jij maakt je er tenminste niet druk om, ik kan wel uit mijn vel springen als ze het weer doet. Ik denk dat jouw houding beter is. Scheelt een hoop frustratie!
Ik heb staan schreeuwen tegen dat beest, tik op de bil, noem maar op, maar niks hielp. Aan het eind van de wandeling was ik helemaal schor en die hond zat nog lekker na te kouwen.
Dus toen heb ik tegen mezelf gezegd dat ze maar lekker haar gang mag gaan.. daar word iedereen een stuk gelukkiger op. Dat is echt een verademing.
Ze krijgt regelmatig versvlees, Duck of AHV. Daarnaast brokken van Farm Food. Het lijkt of ze juist de drollen na het versvlees het lekkerst vindt....mechelaar_fan schreef:eierkoeken, weer zo'n debiel advies van zelfgedeclareerde hondenkenners. ik heb iedereen al horen zeggen dat het niet helpt, en toch wordt het altijd maar opnieuw aangeraden. In eierkoeken zit zelf heel veel suiker, ze zijn dus ongezond voor de hond.
Best is de hond aan de lijn houden, en hem rijker voer te geven.
Ze krijgt Farm Food, en een paar keer per week versvlees compleet en rijst/groente/fruitmix. Met haar voeding is echt niks mis.mechelaar_fan schreef: Best is de hond aan de lijn houden, en hem rijker voer te geven.
[/url]I had one of those stool-eating Shelties in the last of the dark,
commercial-kibble-trusting years, and was helped out by a breeder
sister-in-law. She put me onto papaya, when available, and meat
tenderizers containing papain (a papaya extract), when not available.
It stopped the nasty habit cold (I know this because it returned
whenever I lapsed).
bij mijn honden heeft het wel geholpenmechelaar_fan schreef:eierkoeken, weer zo'n debiel advies van zelfgedeclareerde hondenkenners. ik heb iedereen al horen zeggen dat het niet helpt, en toch wordt het altijd maar opnieuw aangeraden. In eierkoeken zit zelf heel veel suiker, ze zijn dus ongezond voor de hond.
Best is de hond aan de lijn houden, en hem rijker voer te geven.
Dat is dus echt lachen he? Wanneer je met een heel stel hondeneigenaren en hunStang schreef:Eierkoeken heb ik ook geprobeerd, maar dat hielp echt geen barst.
Je moet je óf erbij neerleggen (loop je inderdaad veel meer ontspannen) of echt consequent opletten en afleren..... dat kost je dus veel energie, tijd en onrustige wandelingen.
Ik heb een ander woord hiervoor genomen dan Kaya al kende (dus geen "nee", "foei") maar "VIES!!!" en iedere keer als ze maar neigde naar een hondendrol zei ik zeer scherp en hard "VIESSSSSSSSSSSSSS".
Geloof maar dat ik dit woord in de afgelopen 2 jaar duizenden keren heb gezegd. Het helpt wel: ze is er zo goed als vanaf, op een enkel "slippertje" () na.
Ik wilde het haar graag afleren omdat Kaya zo'n lebberkont is en ik geen zin heb in lebbers met stront![]()
.
Wat Wil zegt van het goed ontwormen moet je absoluut doen!!! De drol hoeft maar besmet te zijn met wormen en jouw hond heeft het ook. Dus ik zou zeker zo'n 3 keer per jaar ontwormen i.p.v. 2 keer.
Ja hoor, ik ken het wel. Sanafor Veendrenkstof om precies te zijn.Eveline schreef:Dat is dus echt lachen he? Wanneer je met een heel stel hondeneigenaren en hunStang schreef:Eierkoeken heb ik ook geprobeerd, maar dat hielp echt geen barst.
Je moet je óf erbij neerleggen (loop je inderdaad veel meer ontspannen) of echt consequent opletten en afleren..... dat kost je dus veel energie, tijd en onrustige wandelingen.
Ik heb een ander woord hiervoor genomen dan Kaya al kende (dus geen "nee", "foei") maar "VIES!!!" en iedere keer als ze maar neigde naar een hondendrol zei ik zeer scherp en hard "VIESSSSSSSSSSSSSS".
Geloof maar dat ik dit woord in de afgelopen 2 jaar duizenden keren heb gezegd. Het helpt wel: ze is er zo goed als vanaf, op een enkel "slippertje" () na.
Ik wilde het haar graag afleren omdat Kaya zo'n lebberkont is en ik geen zin heb in lebbers met stront![]()
.
Wat Wil zegt van het goed ontwormen moet je absoluut doen!!! De drol hoeft maar besmet te zijn met wormen en jouw hond heeft het ook. Dus ik zou zeker zo'n 3 keer per jaar ontwormen i.p.v. 2 keer.
honden aan het wandelen bent. Er zijn ZOVEEL honden die stront eten.
En je hoort de een na de ander roepen; BAH! De ander: VIES! Weer een ander: LOS!
Soms liggen we helemaal in een deuk, maar toch vinden we het allemaal te goor
voor woorden. We hebben het er wel bijna allemaal uitgetraind. 1 en hetzelfde
heldere commando gebruiken.
Eierkoeken hebben een aantal mensen geprobeerd; langere tijd volgehouden ook,
maar geen resultaat. Wat wel schijnt te helpen is Veendrenkstof. Dat is een afvalstof
uit het Veen, heel rijk aan zuivere produkten. Honden blijken toch een bepaald soort
behoefte aan afvalstof of halfverteerd materiaal te hebben.
Ik gebruik het nu bijna 4 maanden en ik hoef mijn hond bijna niet meer te corrigeren
(en hij was echt heeeeeel erg met stronteten).
Kent iemand Veendrenkstof?
Ach, de copyright van het dierenparadijs. Maak je druk die hebben die artikelen zelf ook overal vandaan gejat en wat de moddereters zelf geschreven hebben hoef je hier niet te plaatsen.Diertje schreef:Hoi,
op www.hetdierenparadijs.nl staat een stuk geschreven over ontlasting eten en een middel tegen. Maar het is voorzien van een copyright, en dan is het ongepast dit hier te plaatsen. Je moet daar maar eens kijken. Staat geloof ik onder medisch.
Groetjes, Diertje
hier heeft het ook geholpen enne heb het bij een stel andere mensen methun hond ook geholpen.whoopy schreef:bij mijn honden heeft het wel geholpenmechelaar_fan schreef:eierkoeken, weer zo'n debiel advies van zelfgedeclareerde hondenkenners. ik heb iedereen al horen zeggen dat het niet helpt, en toch wordt het altijd maar opnieuw aangeraden. In eierkoeken zit zelf heel veel suiker, ze zijn dus ongezond voor de hond.
Best is de hond aan de lijn houden, en hem rijker voer te geven.![]()
![]()
![]()
groeten van een zelfgedeclareerde hondekenner
noem je mij nou een dierenmishandelaarmechelaar_fan schreef:iemand die zijn hond suiker geeft is een debiel of een dierenmishandelaar.
geloof dat je nu wel een hele hoop durft te zeggen he.mechelaar_fan schreef:iemand die zijn hond suiker geeft is een debiel of een dierenmishandelaar.
Zeg! wij proberen hier met goede ideeen en prima tips voor elkaar te komen, enbaloutjuh schreef:geloof dat je nu wel een hele hoop durft te zeggen he.mechelaar_fan schreef:iemand die zijn hond suiker geeft is een debiel of een dierenmishandelaar.
maarja in alle berichten die ik tegen jouw of over jouw zie spoor je niet helemaal in je ideeen!!!!!!!
maarja misschien ken je er niks aan doen dat je zo bent he![]()
groetjes sil en balou
Erg leerzaam stukje.. ik zal eens opletten!ien schreef:Ik denk dat het vreten van stront niet alleen een tekortkoming hoeft te zijn in de voeding van je honden.
Mijn honden vreten het ook als ze de kans krijgen,ze krijgen ook de gelegenhied om modder enz te vreten.
Wat ik laatst gelezen heb daar geloof ik wel in. Veel brokken worden met smaak en geur stoffen bewerkt..deze stoffen zijn niet afbreekbaar,worden niet verteerd,deze smaak en geurstoffen zijn nog steeds aantrekkelijk om gevreten te worden.
Let maar eens op wat je hond vreet,welke poep.
..het zijn vaak de meest brijige stinkende [idem humane poep] die honden vreten!!
ik kwam ook met een goed idee maarre ik wens niet uitgemaakt te worden voor een debiel of dierenmishandelaar enne ik bekvecht niet ik geef me antwoord ook ff en als je het niet zint dan kijk je niet.Eveline schreef:Zeg! wij proberen hier met goede ideeen en prima tips voor elkaar te komen, enbaloutjuh schreef:geloof dat je nu wel een hele hoop durft te zeggen he.mechelaar_fan schreef:iemand die zijn hond suiker geeft is een debiel of een dierenmishandelaar.
maarja in alle berichten die ik tegen jouw of over jouw zie spoor je niet helemaal in je ideeen!!!!!!!
maarja misschien ken je er niks aan doen dat je zo bent he![]()
groetjes sil en balou
elkaar hierbij te helpen, en jullie bekvechten maar door!
Ien, daar heb je gelijk in hoor. Het is de poep met nog de meeste bruikbare stoffen
en dus ook de beste geuren die wordt gegeten! De mooiste kleuren ook
![]()
En ik bedoelde niet te zeggen dat het een tekortkoming in hun eigen voeding is, maar
soms is het een gewoonte, soms toch behoefte aan wat rotzooi en halfverteerd
spul. Poep eten gewoon een behoefte, maar het zou prettiger zijn om alleen
de poep van planteneters (konijnen, herten, paarden) te laten eten.
Paardenpoep is nl helemaal niet slecht, maar in de periode waarin de paarden
hun wormenkuren krijgen, zit dat dus ook in hun mest, en niet al te best voor
honden (te veel althans). Door hun darmflora zelf zoveel mogelijk in orde te houden
(pens, yoghurt en dus ook Veendrenkstof, dat is een rottingsproduct uit het veen.-)
zou je de behoefte wat minder kunnen maken.