Mijn droger staat overigens zo 2 dagen onafgebroken aan hoor, no problemo.

Alles kan in de fik vliegen, net als wasdrogers. Als het goed is zit er wel een overhittingsbeveiliging op.
Moderator: moderatorteam
vind die nijnoren altijd maar naar pies stinkenGoliat schreef:Ja Hylos dat klopt, maar de droger heb ik ook alleen aanstaan als ik thuis ben....maar je hebt gelijk alles kan inderdaad in de fik vliegen. Longen ben ik in ieder geval van plan want dat vinden ze hier heerlijk maar is bijna hier in de omgeving niet meer gedroogd te krijgen dus hoog tijd om het zelf te doen! En verder spiervlees dat zou dus binnen kunnen onder de afzuigkap. Konijnenoren lijkt me ook wel wat om te proberen, ach eigenlijk lijkt alles me wel leuk![]()
Saskialappie ik had inderdaad gelezen van de bohman, klinkt wel goed moet ik zeggen. Zit de motor daar aan de bovenkant want dat lijkt mij wel handig met schoonmaken.. Ik las ergens dat de motor onderin niet handig is ivm het lekken van het vlees?
Dat kan maar ik zou dat niet te lang doen. Als het warm is bederft het spul zomaar, vooral in de zomeresenhazel schreef:Misschien een vreemde vraag, maar kan het drogen ook onderbroken worden? Durf 'm niet aan te laten als ik niet thuis ben of 'nacht lijkt me ook niet niks
Ik haal ze in Woubrugge en neem gelijk ander spul mee.ellen en de birmanen schreef:de kippenvoetjes (loopvoetjes) en de kippennekken zijn een groot succes. zowel voor mijn eigen honden als de asielhonden. ben nu op zoek naar eendenvoetjes in de omgeving van den haag. iemand een idee)
ellen
geef eens een link of een adres?dre schreef:Ik haal ze in Woubrugge en neem gelijk ander spul mee.ellen en de birmanen schreef:de kippenvoetjes (loopvoetjes) en de kippennekken zijn een groot succes. zowel voor mijn eigen honden als de asielhonden. ben nu op zoek naar eendenvoetjes in de omgeving van den haag. iemand een idee)
ellen
Super spul elke keer weer
Haha het is gelukt dusellen en de birmanen schreef:zo ik heb de eerste 2 ladingen eendevoetjes in de drogers zitten. de rest ligt in de vriezer. gelijk ook maar zwanennekken meegenomen. liggen nu te ontdooien. lekker voor tussendoor.
ellen
als je weer gaat, laat het mij weten aub dan kan ik meebestellendre schreef:Ik haal ze in Woubrugge en neem gelijk ander spul mee.ellen en de birmanen schreef:de kippenvoetjes (loopvoetjes) en de kippennekken zijn een groot succes. zowel voor mijn eigen honden als de asielhonden. ben nu op zoek naar eendenvoetjes in de omgeving van den haag. iemand een idee)
ellen
bellabeest schreef:als je weer gaat, laat het mij weten aub dan kan ik meebestellendre schreef:Ik haal ze in Woubrugge en neem gelijk ander spul mee.ellen en de birmanen schreef:de kippenvoetjes (loopvoetjes) en de kippennekken zijn een groot succes. zowel voor mijn eigen honden als de asielhonden. ben nu op zoek naar eendenvoetjes in de omgeving van den haag. iemand een idee)
ellen
het heeft geen haast, mijn vriezers zitten ook nog stampensvoldre schreef:bellabeest schreef:als je weer gaat, laat het mij weten aub dan kan ik meebestellendre schreef:Ik haal ze in Woubrugge en neem gelijk ander spul mee.ellen en de birmanen schreef:de kippenvoetjes (loopvoetjes) en de kippennekken zijn een groot succes. zowel voor mijn eigen honden als de asielhonden. ben nu op zoek naar eendenvoetjes in de omgeving van den haag. iemand een idee)
ellen
Ga ik doen! Maar vriezer zit nu nog even stampensvol