Verder had Puck eiwit in urine ..maar verklaarbaar omdat er ook bloed in zit. Verder waren de waardes urine uitslag goed behalve beetje struvietkristallen. Waarschijnlijk door teveel kalk..dus bot....
Besloten om te gaan testen met vers...mag nu pens rund/lam toevoegen en langzaam opbouwen (poging).
Verder waren Puck dr oren nog steeds niet helemaal goed en ander medicatie voor gekregen. Ook heeft Puck nog steeds dr hartruis waar ze dus waarschijnlijk niet overheen zal groeien.Evenmin als haar kennelhoest waar ze nog steeds symptomen van heeft..
Dus besloten een tuigje te halen voor Puck..lijkt me beter in plaats van halsband.
Verder was dierenarts zeer goed te spreken betreft vooruitgang Puck. Net zo als ik. Hij keek op van haar glans en gewicht en hoe goed ze het doet op vers. Dus hij vertelde als het voor mij haalbaar was..het hem verstandig leek om vers te blijven voeren.
Ben dus bij het volgende erg benieuwd naar jullie mening.
Heb namelijk zitten rekenen en ben ik uit gegaan van een redelijk goed brok...dus niet de beste en niet de slechtste.. dan kom ik uit ...dat vers voeren juist goedkoper is dan brok? Ook als je gezondheid mee gaat rekenen ...bv anaalklier problemen enz.. ( maar dat is allemaal afwachten natuurlijk)