Wel handig die zwangere buik
Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Was bij Miep hetzelfde. Die heeft er geen seconde aangezeten, en Saar trouwens ook niet (bij Miep dus, daar was ik wel bang voor). Had wel zo'n petshirt gekocht, maar dat was dus een zinloze uitgave.LongFields schreef:Mijn dierenarts hecht altijd onderhuids, en met oplosbare hechtingen. De dames die gesteriliseerd zijn hier hoefden geen kap of rompertje om en bleven ook gewoon netjes van de operatiewond af naderhand.

Zowel Noah als Tuana zijn onderhuids gehecht met oplosbare hechtingen en beide hebben de hechtingen eruit getrokken. Het schijnt vaker voor te komen dat de hechtingen niet oplossen en gaat ontsteken. Het lichaam herkent het niet als eigen en wil het afstoten. Noah heeft best lang zitten klooien met die hechtingen, Tuana was slimmer en trok ze na week eruit. Noah pas na een maand ofzo (het is alweer even geleden, heb het verdrongen)LongFields schreef:Gesloten BMO dus, goed dat je er zo alert op bent geweest dan.![]()
Met deze niet oplosbare hechtingen aan de buitenkant zou ik denk ik ook kiezen voor een rompertje/t-shirt. Als het gaat genezen en gaat jeuken willen ze anders nog wel eens gaan trekken aan de touwtjes van de hechtingen.
Hoe kunnen ze daar dan bij, die hechtingen zijn helemaal niet te zien/voelen omdat ze onderhuids zitten?duitse herder schreef: Zowel Noah als Tuana zijn onderhuids gehecht met oplosbare hechtingen en beide hebben de hechtingen eruit getrokken.
Bedankt, dat wist ik niet.kipo schreef:Omdat geen enkele verzekering aandoeningen aan het geslachtsorgaan vergoed, medisch noodzakelijk of niet. Tenzij je een aparte sterilisatie-polis hebt, maar die is meestal even duur als de operatie zelf.Ariane schreef:Jee, zo plotseling.
Ik duim voor een geslaagde operatie en een voorspoedig herstel![]()
Maar waarom wordt het niet vergoed?