Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dank je. Hij is geweldig! s,Morgens als m,n wekker afloopt dan komt ie me wakker maken door te spinnen en over me heen te rennen en soms staat ie ook nog wel een op m,n gezicht als ik niet reageer
Dat zijn vast heel oude foto's
Je hebt dit katje in 2001 naar het asiel gebracht en daar de naam niet goed gespeld, want kijk wat ik vervolgens mee naar huis nam:
Onze (nu 19 jaar oude) MOEfasa
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Dat zijn vast heel oude foto's
Je hebt dit katje in 2001 naar het asiel gebracht en daar de naam niet goed gespeld, want kijk wat ik vervolgens mee naar huis nam:
Onze (nu 19 jaar oude) MOEfasa
Zo zeg!! Die lijken echt op elkaar! En dan nog dezelfde naam!
Roompie schreef:Misschien is Moefasa wel Mufasa's vader
@mmartinn: ja ik wilde alleen maar een gitzwarte.
Eerder grootvader dan, want in 2001 heeft er een zeer persoonlijke ingreep plaatsgevonden
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)