Buffel heet Hamilton von Zillion (was een H nest) en Alano heette Alano Salbatore from the Westside dat vond ik dan wel weer een mooie en Alano bleef het. Hamilton vond ik vreselijk

Moderator: moderatorteam
Deze vind ik leuk.empyree schreef:Dit vond ik altijd een hele leuke ; Bettyakemaai ...........uitspreken op z'n brabants of te wel;
'bijt ie als ik hem aai'
tekkel schreef:empyree schreef:Dit vond ik altijd een hele leuke ; Bettyakemaai ...........uitspreken op z'n brabants of te wel;
'bijt ie als ik hem aai'![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan de vraag waarom zoveel meisjes in Brabant Whitney heten.
"En meneer, hoe wilt u uw dochter noemen?"
"Witnie"
Of de tilburgerse vrouwen die miauwenempyree schreef:tekkel schreef:empyree schreef:Dit vond ik altijd een hele leuke ; Bettyakemaai ...........uitspreken op z'n brabants of te wel;
'bijt ie als ik hem aai'![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan de vraag waarom zoveel meisjes in Brabant Whitney heten.
"En meneer, hoe wilt u uw dochter noemen?"
"Witnie"
Helmondse vrouwen zijn dat, heElmo/maureen schreef:Of de tilburgerse vrouwen die miauwen"wil je met mij uit"? 'mehiauw'?
Je hebt dus wat etentjes gehad.Marjoleine schreef:Helmondse vrouwen zijn dat, heElmo/maureen schreef:Of de tilburgerse vrouwen die miauwen"wil je met mij uit"? 'mehiauw'?
Jullie sporen nietDianavdberkt schreef:Very Important Puppy ofwel V.I.P. van de Jilleshoeve op de stamboom
Bierfust van de Wiersdijk
en het teefje van binnenkort hierheen komt gaat Oeps heten.