Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat is als een speer gegaan dit jaar zeg!
Wat fijn mensen!
VOOR JULLIE
ZOuden jullie willen kijken naar de link van Suza en aan willen geven of jullie voorkeur hebben voor het 4 e halve vriendje voor dit jaar?
Het Pitje met de rode halsband?
Die op de vorige pagina ook op de foto's staat?
Het is zoooo'n lieverd
Ik heb haar live gezien en ze is echt heel aanhalig
suza schreef:wat dacht je dat ik deed?
Maar als keesje zegt mee te doen en mevrouw jansen schrijft geld over dan weet ik echt niet dat achter de forumnaam Keesje, mevrouw Jansen schuil gaat
Dus 39 forumnamen hebben zich aangemeld en 36 achternamen hebben geld over gemaakt. Sommigen hebben hun forumnaam erbij gezet, anderen ben ik door vragen achter gekomen, maar zolang ik niet weet welke achternaam er hoort bij de 3 forummers die ik noemde, kan ik niet met zekerheid zeggen of ze wel of niet betaald hebben.
Dan weet je nu ook gelijk waarom het vorig jaar veel werk was
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
mercedes2803 schreef:
Het is zoooo'n lieverd
Zijn er twee met een rode halsband toch? Maar pitos of sibel, allebei leuk
mercedes2803 schreef:
Het is zoooo'n lieverd
Zijn er twee met een rode halsband toch? Maar pitos of sibel, allebei leuk
ja dat klopt ...beiden zijn erg leuk trouwens hahahahha
het kan mij helemaal niks schelen wie het wordt, ze kunnen allemaal wel wat extra steun gebruiken.
tel mij maar bij het hondje dat de meeste stemmen krijgt
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk schreef:het kan mij helemaal niks schelen wie het wordt, ze kunnen allemaal wel wat extra steun gebruiken.
tel mij maar bij het hondje dat de meeste stemmen krijgt
Het maakt mij ook niet uit, maar omdat renee haar stem naar het hondje met de meeste stemmen gaat, mag de mijne naar het hondje met de minste stemmen.
Dit alles om het voor suza wat makkelijker te maken
De gehandicapte honden is een groep honden. Je wordt dan dus geen vrienden met één hond maar met een groep van ca. 5 honden. Wordt er één herplaatst dan wordt er een nieuwe gehandicapte hond aan toegevoegd. Een aantal mensen samen vormen de vrienden van de gehandicapte honden, hoe meer mensen zich aanmelden hoe meer honden er aan de groep toegevoegd kunnen worden.
Ben ik een beetje duidelijk??
zo lang mensen denken dat honden niet voelen zullen honden voelen dat mensen niet denken
Het lijkt mij toch dat ondanks een hond wel of geen vrienden hebben ze gewoon allemaal van dat geld te eten krijgen? En dat vrienden met een hond worden gewoon voor de leuk en de tastbaarheid is?
Dat hoop ik tenminste, niet dat de ene hond voorgetrokken word omdat hij veel vrienden heeft. Wat mij betreft maakt het dan ook niet uit met welke hond we vrienden worden.
Inderdaad Collum, alle honden krijgen voldoende te eten en de basis medische zorg.
Wel is het zo dat uit het vriendenproject extra medische zorg voor de vrienden honden betaald kan worden.
En elke 2 maanden als er foto's van de honden gemaakt worden, krijgen ze toch een extra visuele check wat met rond de duizend honden in een zo immens groot asiel niet iedere keer bij elke hond het geval is.
Verder is het vriendenproject ook erg belangrijk voor het moraal van de mensen van het asiel. Het doet ze goed te weten dat ze niet alleen staan en dat mensen in Nederland respect voor hun werk hebben en het steunen.
Daarnaast is het van belang in de relatie met de gemeente Istanbul; dat mensen uit Nederland de honden in Turkije steunen dwingt toch een vorm van respect voor het SHKD en hun asiel af.
zo lang mensen denken dat honden niet voelen zullen honden voelen dat mensen niet denken
suza schreef:Inderdaad Collum, alle honden krijgen voldoende te eten en de basis medische zorg.
Wel is het zo dat uit het vriendenproject extra medische zorg voor de vrienden honden betaald kan worden.
En elke 2 maanden als er foto's van de honden gemaakt worden, krijgen ze toch een extra visuele check wat met rond de duizend honden in een zo immens groot asiel niet iedere keer bij elke hond het geval is.
Verder is het vriendenproject ook erg belangrijk voor het moraal van de mensen van het asiel. Het doet ze goed te weten dat ze niet alleen staan en dat mensen in Nederland respect voor hun werk hebben en het steunen.
Daarnaast is het van belang in de relatie met de gemeente Istanbul; dat mensen uit Nederland de honden in Turkije steunen dwingt toch een vorm van respect voor het SHKD en hun asiel af.
In dat geval stem ik voor een kneus die wel wat extra zorg en aandacht kan gebruiken en een paar extra duimen voor de mensen die het allemaal doen
suza schreef:Inderdaad Collum, alle honden krijgen voldoende te eten en de basis medische zorg.
In dat geval stem ik voor een kneus die wel wat extra zorg en aandacht kan gebruiken en een paar extra duimen voor de mensen die het allemaal doen
Sluit ik mij bij aan
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Gollum schreef:
Gollum schreef:
Sluit ik mij bij aan
Ik ook
Hier ook, goed werk!
_________________________ Boxer Jane 25-07-2014 Boxer Mickey 15-10-2001 *18-05-2015
Toch vind ik dat vreemd. Alle honden in dat asiel verdienen aandacht en zorg, waarom enkelen er uit pikken voor zo'n project en die dan meer aandacht geven ?
Neemt niet weg dat ik er totaal geen moeite mee had om ook mijn bijdrage te leveren, maar een beetje raar vind ik het wel.
Het aantal honden in het vriendenproject wordt afgestemd op het aantal donateurs in het project.
De honden die toegevoegd worden zijn honden die zeker niet herplaatst kunnen worden en zich toch enigszins laten fotograferen. Sommige honden zijn zo schuw dat je ze echt niet kan fotograferen.
Het vriendenproject is bedoeld om honden die een leven lang in het bos asiel moeten verblijven, ook een leven lang zorg te kunnen geven.
Ze krijgen geen extra zorg en aandacht om de extra zorg en aandacht, maar om de dood eenvoudige reden dat als je een hond moet fotograferen om nieuwe foto's van de hond aan zijn/haar vrienden te sturen je de betreffende hond gewoon extra ziet en extra in de aandacht hebt.
Dat is geen kwestie van voortrekken of vreemd, maar gewoon een logisch gevolg.
Alle 39 inschrijvers hebben betaald; heel erg bedankt, dit is natuurlijk even een super actie! €612,- euro een jaar lang een heel vriendje (Dobby) en 3 halve vriendjes (Kont, Trim en de gehandicapte honden) helemaal verzorgd!
Echt top!
Enneeh Nathalie, ik heb het werk er meer dan graag voor over en als jullie volgend jaar weer door willen gaan stel ik me nu vast beschikbaar als regelateur!
Het vriendenproject is een beetje mijn kindje; 10 jaar geleden heb ik het opgezet en volgens mij waren we toen de eerste organisatie die aan "adoptie op afstand" deed.
Dit voelt zo gesteund! Echt te gek!
Overigens mochten er nog meer mensen mee willen doen:) we zitten €128 van nog een vriendje af!
suza schreef:Alle 39 inschrijvers hebben betaald; heel erg bedankt, dit is natuurlijk even een super actie! €612,- euro een jaar lang een heel vriendje (Dobby) en 3 halve vriendjes (Kont, Trim en de gehandicapte honden) helemaal verzorgd!
Echt top!
Enneeh Nathalie, ik heb het werk er meer dan graag voor over en als jullie volgend jaar weer door willen gaan stel ik me nu vast beschikbaar als regelateur!
Het vriendenproject is een beetje mijn kindje; 10 jaar geleden heb ik het opgezet en volgens mij waren we toen de eerste organisatie die aan "adoptie op afstand" deed.
Dit voelt zo gesteund! Echt te gek!
Overigens mochten er nog meer mensen mee willen doen:) we zitten €128 van nog een vriendje af!
Mooi he
Ik weet idd dat het vriendenproject jouw 'kindje' is dus misschien idd wel extra leuk dat het hier zo enthousiast ontvangen is en je er zelf met je neus bovenop zat hahahaha
Ik ben volgend jaar ook weer beschikbaar hoor mensen