Alsof ze het wist!

Iets vroeger dan gepland, maar hopelijk over 2 maandjes dus weer kleine Xavi's op komst.
Dit keer in Schotland.

Moderator: moderatorteam
Ja, dat is masker. Het kan uiteenlopen van helemaal niks (Xavi) tot zwart rondom de ogen, neus en soms zelfs de oren.P-tt schreef:Oh wat tof![]()
Dat worden vast mooie pups als ik paps en mams zo zie. Wat bijzonder trouwens dat mams zoveel zwart in haar gezicht en oren heeft, is dat vaker zo?
Ja ze komen hier heen. Ik gok eind volgende week ongeveer.LongFields schreef:Wat een prachtig teefje, ik vind haar masker echt prachtig, juist mooier dan zomder, het geeft net wat meer expressie. Dat worden vast mooie pups met van die knappe ouders!
Komt de teef naar jullie toe voor de dekking?
Oh spannend, we verwachten wel veel foto's van Xavi en z'n vriendinIrisz schreef:Ja ze komen hier heen. Ik gok eind volgende week ongeveer.LongFields schreef:Wat een prachtig teefje, ik vind haar masker echt prachtig, juist mooier dan zomder, het geeft net wat meer expressie. Dat worden vast mooie pups met van die knappe ouders!
Ben heel benieuwd!
Haha foto's van Xavi staan er genoeg op het forum. Ik zal zo wat meer foto's van z'n vriendin plaatsen.P-tt schreef:Oh spannend, we verwachten wel veel foto's van Xavi en z'n vriendinIrisz schreef:Ja ze komen hier heen. Ik gok eind volgende week ongeveer.LongFields schreef:Wat een prachtig teefje, ik vind haar masker echt prachtig, juist mooier dan zomder, het geeft net wat meer expressie. Dat worden vast mooie pups met van die knappe ouders!
Ben heel benieuwd!
Een tweede Xavi gaat er nooit komen inderdaad, maar hij geeft zijn genen so far wel super door. Vooral zijn kop en karakter zijn tot nu toe in al zijn pups terug te vinden.maart schreef:Succes!
xavi is zo prachtig, echt 1 van de mooiste, zo niet de mooiste, honden die ik al op foto gezien hebIk zou daarom al nooit een RR willen, omdat ik een exacte kopie van hem zou willen en dat gaat helaas niet
Ik heb zelf ook wel de kriebels moet ik zeggen.falkje schreef:So, dat ziet er veelbelovend uit. Prachtige combinatie, zou ik toch zo weer voor een streepje vallen.......
Dat komt toch precies uit voor jou Iris?Irisz schreef:Ik heb zelf ook wel de kriebels moet ik zeggen.falkje schreef:So, dat ziet er veelbelovend uit. Prachtige combinatie, zou ik toch zo weer voor een streepje vallen.......
Het is alleen qua timing niet ideaal voor mij omdat ik nog tot eind juni/begin juli bezig ben met stage en masterscriptie.
Dus eigenlijk pas vanaf half juli tijd voor een pup.
Jij geen 3e??
Irisz schreef:Ik heb zelf ook wel de kriebels moet ik zeggen.falkje schreef:So, dat ziet er veelbelovend uit. Prachtige combinatie, zou ik toch zo weer voor een streepje vallen.......
Het is alleen qua timing niet ideaal voor mij omdat ik nog tot eind juni/begin juli bezig ben met stage en masterscriptie.
Jij geen 3e??
Past precies toch?Irisz schreef:Ik heb zelf ook wel de kriebels moet ik zeggen.
Crista schreef:Dat komt toch precies uit voor jou Iris?Irisz schreef:Ik heb zelf ook wel de kriebels moet ik zeggen.falkje schreef:So, dat ziet er veelbelovend uit. Prachtige combinatie, zou ik toch zo weer voor een streepje vallen.......
Jij geen 3e??
Over 2 maanden pups en dan nog 8 weken bij moeders... heb je een hele mooie beloning voor je stage en masterscriptie![]()
Kan me wel voorstellen dat je kriebels hebt hoor, vind het ook echt weer een hele mooie combi!!
Ja ik denk dat het vooral dat is. En dat ik me daarom maar wijs heb gemaakt dat het qua planning gewoon niet uit komt.LongFields schreef:Qua timing zou het juist perfect passen, maar ik kan me voorstellen dat het gevoelsmatig misschien nog wat lastig is. Maar soms moeten dingen gewoon zo zijn...
Dankjewel!IIris schreef:Wat een schitterende combinatie! Ik ben heel erg benieuwd naar de pups![]()
Mijn stille droom is om ooit een Ridgeback te kunnen verwelkomen, maar ik ben bang dat ik daar te soft voor ben. Ik ga dus heerlijk kijken naar de foto's die hier geplaatst gaan worden!