Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ben jij papa, mama, baas of vrouwtje?
Moderator: moderatorteam
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Re: Ben jij papa, mama, baas of vrouwtje?
Ik zing wel liedjes voor Figo. Dat is humor, want dat snapt ie dan niet. Dan gaat dat koppie heen en weer.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hahaha heerlijk zulke dingenrenee-uk schreef:Tiny schreef:Oh thuis kir ik ook hoor, ik doe ook iedere avond komt een muisje aangelopen zo in Kiertjes tepeltjes gekropenrenee-uk schreef:ik kir wel hoor en ik knuffel me wezenloos en ik zing en ik mopper zelfs bij tijden ook nog
oh en ik ga lekker onfatsoenlijk door met rita vertellen dat dad on his way home isEn dan ook nog met gebruik van vingers natuurlijk
en ik zeg elke avond voor ik het licht uit doe in het nederlands: 'ga maar lekker slapen meisje, tot morgen'
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
Manu
Ik doe dat ook. Als ik kaas snij voor Manu als wegaannaarbedsnack kakel ik er vrolijk bij in het Hollands: gaan we allemaal slaapie doen he? Krijgt Manu lekker kaassie! Houdt ie soms van kaassies??! Hmmm ja he? En dan gaan we mooooi sitten... Jaaaa zo knap! En dan nu oogjes toe! Kusje!
-
Tiny
- Zeer actief
Ja Akira ook, en als ze het niet doet gooi ik er wat bekende woorden door heen en dan gaat haar koppie zo schuinDee schreef:Ik zing wel liedjes voor Figo. Dat is humor, want dat snapt ie dan niet. Dan gaat dat koppie heen en weer.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
Manu
Ik doe ook wel eens een liedje en dansen maar dan wordt er hard doorheen gejoeld 
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
dan zing je vast nog valser dan ik, hier wordt aandachtig geluisterd mja ik dans dan weer niet, misschien dat dat scheeltManu schreef:Ik doe ook wel eens een liedje en dansen maar dan wordt er hard doorheen gejoeld

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Mooi sitten? Ook een combi?Manu schreef: En dan gaan we mooooi sitten...
-
Manu
Kan mijn kind heel goed hoor, op de billen met pootjes in de smeekstandDee schreef:Mooi sitten? Ook een combi?Manu schreef: En dan gaan we mooooi sitten...
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Sowieso die scheve koppies van links naar rechts als je tegen ze aan het lullen bent. 'Dan gaan we eerst even dit en dan moet ik even dat omdat dat ook even moet en daarna gaan we...' Met z'n drieën tegelijk, ook nog. Dan kun je me opdweilen hoor.

Groetjes,
Sandra
-
ruygemoor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): sheltie en bordercollie.
- Aantal honden: 3
op een amerikaans forum hebben ze het steeds over ''my furbabies"'...............
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik ben gewoon Léonie. Geen van de vier, dus. Zie het mezelf ook nooit doen.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Als ik een gekke bui heb dan is het mammie maar verder gewoon vrouwtje.
Als we naar mijn moeder gaan dan is het van, ga je mee naar oma toe?
Als hij weer een gekke bui heeft en mijn hand/armen in zijn bek neemt dan is het van, ooooohhhhh jij valse rothond, mag jij mammie bijten, ik trek je kop eraf hoor!
Hihi dan gaat ie helemaal maf doen.
Als we naar mijn moeder gaan dan is het van, ga je mee naar oma toe?
Als hij weer een gekke bui heeft en mijn hand/armen in zijn bek neemt dan is het van, ooooohhhhh jij valse rothond, mag jij mammie bijten, ik trek je kop eraf hoor!
Hihi dan gaat ie helemaal maf doen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Vind het eerlijk gezegt een gruwel.
Kan er heel slecht tegen dat gezever met mama en papa.
Maar goed dat heb ik ook al stellen met kinderen die allang de deur uit zijn elkaar zo noemen..
Hier heb ik geen naam en lul ook niet tegen mijn honden waar wij heen gaan .Dus andere mensen hebben ook geen naam.
Het is mijn hond en houd van dat beest om wie hij is en niet omdat hij mijn kindje is, anders had ik wel een kindje genomen ipv een hond.
Kan er heel slecht tegen dat gezever met mama en papa.
Maar goed dat heb ik ook al stellen met kinderen die allang de deur uit zijn elkaar zo noemen..
Hier heb ik geen naam en lul ook niet tegen mijn honden waar wij heen gaan .Dus andere mensen hebben ook geen naam.
Het is mijn hond en houd van dat beest om wie hij is en niet omdat hij mijn kindje is, anders had ik wel een kindje genomen ipv een hond.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik ben het vrouwtje. Omdat ik alleen met de honden ben klets ik denk ik meer tegen ze, ik zing voor ze, doe gek met ze, speel met ze en zeg, slaap lekker en tot morgen voor ik s'avonds naar boven ga. Maar een honden moeder ben ik niet.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Ik beken, ben net zo ergrenee-uk schreef:Tiny schreef:Oh thuis kir ik ook hoor, ik doe ook iedere avond komt een muisje aangelopen zo in Kiertjes tepeltjes gekropenrenee-uk schreef:ik kir wel hoor en ik knuffel me wezenloos en ik zing en ik mopper zelfs bij tijden ook nog
oh en ik ga lekker onfatsoenlijk door met rita vertellen dat dad on his way home isEn dan ook nog met gebruik van vingers natuurlijk
en ik zeg elke avond voor ik het licht uit doe in het nederlands: 'ga maar lekker slapen meisje, tot morgen'
Ik ben mama. Man is papa. Mijn moeder is oma.
Maar dat is vast niet onfatsoenlijk omdat ik geen kinderen heb terwijl ik die wel graag wou
Overigens zijn de honden niet mijn kinderen, en ik behandel ze ook niet als zodanig. Het zijn mijn honden, familieleden, maar geen kinderen.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij zijn papa en mama
mijn ouders zijn de opa en de oma
Het is ooit begonnen als grapje om mijn lief papa tenoemen tov Bowie, als hij dan thuis kwam zei ik " kijk eens daar komt papa" en op de honden school als Bowie niet luisterde zei ik " kom eens bij je moeder" en eigenlijk is het er nooit meer uit gegaan haha.. vaak als ze loopt teklieren zeg ik " kijk eens naar je moeder" en dan kijkt ze me ook nog aan
Ik klets sowieso veel tegen Bowie, heb ik tegen al mijn honden gedaan en nu zij als enigste is overgebleven is ze de pineut, ik zeg ook altijd als ik boodschappen ga doen, of als we naar het strand gaan... gewoon lekker kletsen.
Doe het ook gewoon waar andere , ook vreemde, mensen bij zijn, boeit me helemaal niks
mijn ouders zijn de opa en de oma
Het is ooit begonnen als grapje om mijn lief papa tenoemen tov Bowie, als hij dan thuis kwam zei ik " kijk eens daar komt papa" en op de honden school als Bowie niet luisterde zei ik " kom eens bij je moeder" en eigenlijk is het er nooit meer uit gegaan haha.. vaak als ze loopt teklieren zeg ik " kijk eens naar je moeder" en dan kijkt ze me ook nog aan
Ik klets sowieso veel tegen Bowie, heb ik tegen al mijn honden gedaan en nu zij als enigste is overgebleven is ze de pineut, ik zeg ook altijd als ik boodschappen ga doen, of als we naar het strand gaan... gewoon lekker kletsen.
Doe het ook gewoon waar andere , ook vreemde, mensen bij zijn, boeit me helemaal niks
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
dat is hier ook zo haha...Hylos schreef:Mamaaaa![]()
En mijn vriend papa natuurlijk!
Hij zegt wel eens tegen Xavi: ga maar naar je moeder! klinkt echt erg
-
lets have fun
Ik ben ook de mama van de hondjes. Schaam me er niks voor
ik heb die beesten toch om er mal mee te doen dus dat zullen ze weten ook.
"Wie gaat er met mama mee, wie gaat er met mama mee
Gaat roefepoef met mama mee
Nee toch, jij toch niet roef, daar vind jij toch niks aan!? Oh je gaat wel mee? Gelukkig maar. Kom vlug bij mama. En wie zit daar zo braaf op haar beurt te wachten? Dat is floortjedoortje. Wat ben je toch een zoetertje, het braafste meisje van de klas. Kom bij mama dan maak ik je riem vast."
Zo gaat dat hier
"Wie gaat er met mama mee, wie gaat er met mama mee
Zo gaat dat hier
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Thuis ben ik gewoon Vera en m'n broertje en zusje worden ook gewoon bij hun naam genoemd. Mijn ouders zijn ook voor de honden mama en papa. Met vijf baasjes wordt 'ga maar naar het baasje' ook zo verwarrend, dus het is gewoon 'breng maar naar Vera' en dan komt er een hond uit de gang met de post of uit de keuken met een koekje. Zo handig!
En dan reageer ik natuurlijk met een uiterst vrolijk stemmetje 'jaaaa goed zo, kom maar hier! Wat een knap mannetje/meisje! Dankjewel poepie!'.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
In het openbaar ben ik het baasje / vrouwtje. Dat zeg ik zelf niet, maar anderen wel. Thuis klets ik altijd tegen ze, voor Tessa ben ik het vrouwtje, voor Tay mama. Mijn vriend is het baasje. Mijn schoonouders zijn opa en oma 
EDIT: En Tay is mijn kleine puppewuppebaby
Soms vergis ik me wel eens en zit ik heerlijk te kirren tegen hem als er vrienden zijn. Gelukkig was ik al voor gek verklaard 
EDIT: En Tay is mijn kleine puppewuppebaby
Laatst gewijzigd door TessaThomas op 12 mar 2014 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
M@rijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Hier wordt vaak niets erbij gezegd en als het weleens gebeurd dan is het vrouwtje en bij mijn man is het baasje
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Vrouwtje en heel soms stiekem tegen Puchu 'kom maar bij je moessie hoor'
Kaya is geen 'kind' die is groot en verstandig, maar Puchu is een ukkeltje een 'kind' (7 jaar haha) en daar kan ik het niet bij laten om soms
de woorden 'moessie' of 'mama' uit te spreken... in huis overigens
Overigens zijn beide moeder van ons wel 'oma' en dat woord kennen ze ook feilloos 'ga oma maar een kusje geven' en hoppa oma heeft
een flinke lebber te pakken
Kaya is geen 'kind' die is groot en verstandig, maar Puchu is een ukkeltje een 'kind' (7 jaar haha) en daar kan ik het niet bij laten om soms
de woorden 'moessie' of 'mama' uit te spreken... in huis overigens
Overigens zijn beide moeder van ons wel 'oma' en dat woord kennen ze ook feilloos 'ga oma maar een kusje geven' en hoppa oma heeft
een flinke lebber te pakken
- eveliendepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie :)
Haha ik ben meestal gewoon 'ik'. Maar als mijn vriend er is wordt er wel eens geroepen 'ga je met mama naar buiten'. Of ik noem hem andersom ook wel eens papa :p. Haha en als we naar mijn moeder gaan is het van ga je mee naar oma :p...
En ook ik zing en doe dansjes maar daar snapt ze meestal niet echt wat van... Verder hou ik hele verhalen tegen Sam.. Bijvoorbeeld als we naar buiten gaan "ga je mee naar buiten? Ja ga je lekker mee, oh gelukkig maar want anders moest ik helemaal alleen, dat is toch niet leuk.. blablablabla"
En ook ik zing en doe dansjes maar daar snapt ze meestal niet echt wat van... Verder hou ik hele verhalen tegen Sam.. Bijvoorbeeld als we naar buiten gaan "ga je mee naar buiten? Ja ga je lekker mee, oh gelukkig maar want anders moest ik helemaal alleen, dat is toch niet leuk.. blablablabla"
Groetjes Evelien en een pootje van Sammie

- Miranda
- Erelid
Ik ben heel gemeen. Zo heel af en toe, als ik mijn jas pak om te gaan wandelen, zeg ik tegen Skadi iets als "Nee hoor, mama gaat alleen wandelen. Jij moet thuis blijven.".eveliendepien schreef:Bijvoorbeeld als we naar buiten gaan "ga je mee naar buiten? Ja ga je lekker mee, oh gelukkig maar want anders moest ik helemaal alleen, dat is toch niet leuk.. blablablabla"
Die kóp die ze dan trekt
And few will ever climb
-
Joey.K
- Zeer actief
packleader. en als ze me anders noemen reageer ik niet :')
- eveliendepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie :)
Miranda schreef:Ik ben heel gemeen. Zo heel af en toe, als ik mijn jas pak om te gaan wandelen, zeg ik tegen Skadi iets als "Nee hoor, mama gaat alleen wandelen. Jij moet thuis blijven.".eveliendepien schreef:Bijvoorbeeld als we naar buiten gaan "ga je mee naar buiten? Ja ga je lekker mee, oh gelukkig maar want anders moest ik helemaal alleen, dat is toch niet leuk.. blablablabla"
Die kóp die ze dan trekt![]()
Dat is echt evil :p als ik dat zou doen zou ze denk ik heel zielig gaan zitten kijken. Dat gebeurt namelijk ook als ik de jas aan doe en 'zo terug' zeg. Dan druipt ze echt af naar de bank en gaat uit het raam mij na zitten kijken
Groetjes Evelien en een pootje van Sammie

- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Bij ons is het (als niemand het hoort) ook papa en mama..
Paar weken terug waren we bij de dierenarts en zaten we in een volle wachtkamer, zegt vriend opeens "Mitch, kom eens bij papa"
We kregen beiden een enorm rood hoofd en niemand reageerde er op, die mensen zullen ook wel gedacht hebben
maar dat was dus een foutje!!
Paar weken terug waren we bij de dierenarts en zaten we in een volle wachtkamer, zegt vriend opeens "Mitch, kom eens bij papa"
We kregen beiden een enorm rood hoofd en niemand reageerde er op, die mensen zullen ook wel gedacht hebben
- Miranda
- Erelid
Nee, als ik echt zonder haar weg ga, gebruik ik een andere zin. Dan moet ze "oppassen op het huis, héél belangrijk werk.".eveliendepien schreef:Dat is echt evil :p als ik dat zou doen zou ze denk ik heel zielig gaan zitten kijken. Dat gebeurt namelijk ook als ik de jas aan doe en 'zo terug' zeg. Dan druipt ze echt af naar de bank en gaat uit het raam mij na zitten kijkenMiranda schreef:Ik ben heel gemeen. Zo heel af en toe, als ik mijn jas pak om te gaan wandelen, zeg ik tegen Skadi iets als "Nee hoor, mama gaat alleen wandelen. Jij moet thuis blijven.".eveliendepien schreef:Bijvoorbeeld als we naar buiten gaan "ga je mee naar buiten? Ja ga je lekker mee, oh gelukkig maar want anders moest ik helemaal alleen, dat is toch niet leuk.. blablablabla"
Die kóp die ze dan trekt![]()
.
Ze weet heel goed wat dat betekent.
Anders zou het wel héél gemeen zijn, inderdaad
Ze trekt nu een 'WTF!? Méént ze dat nou?' hoofd.
Ze ploft op haar gat, kijkt mij onderzoekend aan, die bek gaat verder dicht, maar zó dat de lippen opgekruld zitten tegen haar tanden, met de kop wat schuin. Ziet er tamelijk hilarisch uit.
Soms knipoogt ze er bij (dat kan ze echt). Dan kun je me opvegen.
And few will ever climb
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Joey.K schreef:packleader. en als ze me anders noemen reageer ik niet :')
-
Manu
Valser kan nietrenee-uk schreef:dan zing je vast nog valser dan ik, hier wordt aandachtig geluisterd mja ik dans dan weer niet, misschien dat dat scheeltManu schreef:Ik doe ook wel eens een liedje en dansen maar dan wordt er hard doorheen gejoeld