De eerste 2 weken hadden we ventje Ari gewoon op bed liggen, maar na bijna 2 weken bijna niet slapen, toch maar besloten een bench achter het bed neer te zetten ( formaatje Rottweiler)
Vanaf het begin is het eerst stoeien en knuffelen op het bed, dan naar de bench, daar ook weer even knuffelen, daarna gaan we allemaal slapen, de bench staat trouwens gewoon open. In de vroege morgen is hij er amper uit te krijgen, onze uitslaper.
Als hij eruit is, dan gaat de bench wel dicht, want als ik overdag iets in de slaapkamer moet doen, dan huppelt hij gezellig mee en wil het liefst weer in de bench gaan liggen, maar krijg hem er dan bijna niet uit, hahahahaha
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is het toch een heerlijk ventje.
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Re: Wat is het toch een heerlijk ventje.
Leuk hè, die rituelen! Onze Griek hangt ook van dit soort " als dan" en " eerst zus en dan zo" aan elkaar. Gewoon door gaan met genieten!

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Je laat het niet echt merken maar volgens mij ben je héél diep verborgen van binnen best wel een beetje gek op die hond.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Sssssssssssssssst, niet verder vertellen hoor.Ptje schreef:Je laat het niet echt merken maar volgens mij ben je héél diep verborgen van binnen best wel een beetje gek op die hond.![]()

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
thom schreef:Sssssssssssssssst, niet verder vertellen hoor.Ptje schreef:Je laat het niet echt merken maar volgens mij ben je héél diep verborgen van binnen best wel een beetje gek op die hond.![]()
Hierom lees ik de berichten over Ari graag, de liefde voor hem druipt er van af. Hij is wel met zijn neus in de boter gevallen.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.