Je ziet af en toe de vreemdste stamboomnamen langskomen. Soms zijn ze wel grappig, soms kan het echt niet

Welke heb jij ooit gezien waarvan je dacht: Dat kan echt niet??
Moderator: moderatorteam
hahahah dat is idd niets..beatje schreef:Mijn tibetaan , Bijou van de erotica kennel.Dat is toch geen naam.Ik had ze 2e hands maar had altijd het idee dat ze van een sexclub kwam.
hahahahahahLaura84 schreef:ik ken een fokker die hun kennelnaam was golden shower
Vertel dan wel ff de namenVeronique & Kyra schreef:Hier hebben de twee dames erg bijpassende stamboomnamen, zo gelooft vast niemand dat ik ze zelf niet uitgekozen heb (de namen dan). Ergens wel toevallig dus
Nee, deze fokkers hebben geen kennelnaam.Tara schreef:Geen kennelnaam?samantha! schreef:Jack zijn stamboomnaam is "Aan de rodebeek Bilbo", geen hele rare naam al is het ook niet bepaald stoer![]()
Jones zijn stamboomnaam wordt simpelweg "Jones".
Ik ken wel Laburnum'sLaura84 schreef:ik ken een fokker die hun kennelnaam was golden shower
Dirks glamour GirlMachie schreef:Vertel dan wel ff de namenVeronique & Kyra schreef:Hier hebben de twee dames erg bijpassende stamboomnamen, zo gelooft vast niemand dat ik ze zelf niet uitgekozen heb (de namen dan). Ergens wel toevallig dus
Dumas heet DIn-Mar's Dumás. Niks mis mee