Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dagmar88 schreef:Kun je wanneer je een ziek dier hebt ook nog eens langs de dierenapotheek...
Als je naar de huisarts gaat moet dat toch ook?
Ik vind het prima als arts en middelen worden gescheiden.
Lekker als je met een doodziek dier moet gaan lopen slepen. Een hond is geen mens. Een ziek dier kun je niet alleen laten dus moet je in die toestand meenemen als je zoals ik alleen ben. We hebben niet allemaal dieren die je bij wildvreemden kunt dumpen laat staan als ze ziek zijn...
Waardeloos dus laten ze nu eens iets bedenken waar je wel iets aan hebt.
Misschien valt het wel mee en blijft de DA middels wat injectiewerk de grootste klap uitdelen, waardoor de hond zich snel wat beter voelt.
dagmar88 schreef:Kun je wanneer je een ziek dier hebt ook nog eens langs de dierenapotheek...
Als je naar de huisarts gaat moet dat toch ook?
Ik vind het prima als arts en middelen worden gescheiden.
Lekker als je met een doodziek dier moet gaan lopen slepen. Een hond is geen mens. Een ziek dier kun je niet alleen laten dus moet je in die toestand meenemen als je zoals ik alleen ben. We hebben niet allemaal dieren die je bij wildvreemden kunt dumpen laat staan als ze ziek zijn...
Waardeloos dus laten ze nu eens iets bedenken waar je wel iets aan hebt.
Misschien valt het wel mee en blijft de DA middels wat injectiewerk de grootste klap uitdelen, waardoor de hond zich snel wat beter voelt.
Bij 90% hoort daar een vervolg voor een x dagen in pilvorm bij... dan moet je nog direct gaan reizen met een doodziek dier. Laat ze dan gelijk alle medicatie ook vrij geven dan kan ik t (vooraf) tenminste op internet bestellen...
Bij ons zit de apotheek bij de huisarts in het pand. Zoiets zou ik dan ook zoeken bij de dierenarts. Dat is hetzelfde als vanuit de kamer naar de balie lopen om af te rekenen.