Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik weet nog niet wanneer maar ooit komen ze hier ook.
Ik ben echt gek op fretten.
Heb me ooit zo goed ingelezen en fokkers en alles bezocht toen werd ik ziek en moest ik de droom even laten varen.
Maar als de mogelijkheid er is dan komen ze wel als ik ze kan bieden wat ze nodig hebben dan.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Ik heb een paar maanden op een fretje gepast, hij was zo ontzettend leuk! Alleen die stank, onhoudbaar
Het fretje was gecastreerd maar had een lijflucht waar ik van over m'n nek ging. Helaas geen fretje voor mij dus.
Wij hebben 6 fretjes, echt hele leuke dieren maar ze willen helaas nog wel eens bijten
De enige die ze niet bijten is mijn zusje, maar zij doet er dan ook alles mee..
Gollum schreef:Ik heb een paar maanden op een fretje gepast, hij was zo ontzettend leuk! Alleen die stank, onhoudbaar
Het fretje was gecastreerd maar had een lijflucht waar ik van over m'n nek ging. Helaas geen fretje voor mij dus.
Ik verander minstens twee keer per week hun dekens en ze krijgen rauw/Orijen en ik moet zeggen dat de geur op die manier meevalt.
Je kan ze in ieder geval niet ruiken wanneer je de kooi langsgaat.
Ik kreeg laatst van een bevriend koppel te horen dat ze verbaasd waren door het gebrek aan geur die uit de kooi kwam, terwijl ze zelf een fret hebben gehad die ze vonden stinken als de pest.
Gollum schreef:Ik heb een paar maanden op een fretje gepast, hij was zo ontzettend leuk! Alleen die stank, onhoudbaar
Ik verander minstens twee keer per week hun dekens en ze krijgen rauw/Orijen en ik moet zeggen dat de geur op die manier meevalt.
Je kan ze in ieder geval niet ruiken wanneer je de kooi langsgaat.
Ik kreeg laatst van een bevriend koppel te horen dat ze verbaasd waren door het gebrek aan geur die uit de kooi kwam, terwijl ze zelf een fret hebben gehad die ze vonden stinken als de pest.
Maar hun lijfgeur is inderdaad bijzonder
haha dat zeker, helemaal wanneer ze schrikken en even hun anaalklieren legen
De honden durven ook eindelijk weer beneden te slapen sinds hij weg is