Stepper schreef:Er zit ook koeienmelk in, ben daar niet zo van voor honden. Dat lijkt me wel een negatief puntje.
Volgens de FAQ: "Milk in its raw form is what is difficult for dogs to digest. Once it is made into cheese, the cooking process actually alters the protein making it more easily digested..."
Gollum schreef:Ik ben benieuwd hoeveel zout ze erin hebben gestopt aangezien ze geen (andere) conserveringsmiddelen hebben gebruikt

Ook van de website: "The amount of salt included in the creation of these chews is negligible. It is included by the people as a flavor enhancer, not for the flavor itself."
sbientje schreef:Wat is er mis met rawhide botten?
Volgens veel sites en forums zijn rawhide botten niet helemaal verteerbaar, en kunnen ze interne blokkages enzo veroorzaken
Stepper schreef:Ik zou liever gaan voor gedroogde long ofzo. Of een winterpeen. Doe je misschien korter mee, maar dat is goedkoper en ik heb een vermoeden ook gezonder. (Plus ik vind dingen die lang mee gaan heel ranzig, zo'n verzameling van zachtgeworden kauwmateriaal, hondenslijm en stofjes )
Aan winterpeen zat ik ook al te denken inderdaad! Alleen vraag ik me af of ze daar niet gewoon grote stukken vanaf kunnen breken, waar ze dan weer in kunnen stikken