Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De domme en de slimme

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

De domme en de slimme

Ongelezen bericht door moosje »

Die honden van mij. :LOL:

Had daarstraks hun grote vriend aan de telefoon (Mark) en zette de telefoon even op de speaker.
Ongelofelijk wat kunnen die 2 dom kijken zeg. :engel:

Bleza had al heel snel door waar het geluid vandaan kwam, en luisterde echt. Jade keek wat om zich heen, keen naar boven, naar de deur, naar het raam. Die snapte het niet volgens mij. Bleza was echt heel serieus aan het luisteren en volgde door de telefoon ook commando's ook, gek beest. :LOL:
Wie van de 2 er nou dom is weet ik niet, misschien is Jade wel de slimme omdat ze heel goed wist dat hij er niet was, en is Bleza dom omdat ze door de telefoon commando's opvolgt. Of is het andersom, en is Bleza slim dat ze het door had en Jade dom omdat ze het niet zo goed snapte? Of allebei?
Gekke beesten zijn het. :I:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Manu

Re: De domme en de slimme

Ongelezen bericht door Manu »

:LOL:
Manu ging gister joelen omdat mijn vriend op speaker stond. Maar die bleef maar naar een hoek op het plafond staren waar uiteraard de telefoon niet was. Dus ja, slim?
Summer
Vaste gebruiker
Aantal honden: 2

Re: De domme en de slimme

Ongelezen bericht door Summer »

Sasha is dol op mijn oma, als ze haar door de speaker hoort zit ze aandachtig te luisteren en te kwispelen en daarna wordt de telefoon afgeslikt :D Troy snapt er maar niks van dat ie zomaar iemand anders hoort zonder diegene dan te zien ;)
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”