Pubertje Valente mocht eerst. Heilige Birmaan poes van 11 maanden oud, hier geboren. Haar mama is Lenthe en daarmee een halfzusje van Iepie. Ze is een bluetabbypoint. Zo gék als een deur, echt niet helemaal 100% :') Een heerlijk lief ding.

Toen struikelde ik tijdens het wisselen van de katten over deze dikke beer. Lila was zowaar een gewillig slachtoffer in de studio!

Toen Lenthe. Lenthe wenst aangesproken te worden met "Queen Lenthe". Zij is echt de koningin in huis. Ze had dan ook heel andere ideeën over het fotograferen vandaag:

Lenthe is een chocolatetabbypoint poes van 4 jaar oud. Heeft 2 nesten gehad en is mama van Valente en Iepie.

Als beloning kreeg Lenthe wat lekkers en toen was het volgende slachtoffer er als de kippen bij. Dus mocht Tessa even poseren. Tessa heeft ook 2 nestjes gehad en is een sealpoint dame van 4,5 jaar.

En het laatste familielid van de Familie Pluis; Iepie. Iepie is een lilactortiepoint poes van 1 jaar en 10,5 maand. Mijn kleine prinsesje. Ze is zo speciaal <3 Ik kan de hele dag met haar kletsen en knuffelen. Zo ook nu. Poseren? Nee hoor. Knuffelen!
Ik ben zo verliefd op haar heerlijke pastel/roomkleurtjes!