Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vies harde correctie!
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Vies harde correctie!
Ik kan me nooit inhouden met zo iets is dat mens masjokke of zo.
Kijk dat ze nooit groeten dat kan dat is hier ook niet normaal maar dan mankeer je nog niks maar honden trappen dat is gewoon mishandellen
Kijk dat ze nooit groeten dat kan dat is hier ook niet normaal maar dan mankeer je nog niks maar honden trappen dat is gewoon mishandellen
-
Corneliana
- Zeer actief
ach joh mensen riepen altijd dat Sky zo dominant was als hij nerveus in een hoek van de kamer stond te keffen.Devel schreef:Tja sommige mensen, je begrijpt het soms niet. En dan vraag ik me af, zal die hond het dan nooit eens zat zijn en terug happen? Ach erm dan zal die er helemaal van langs krijgen.... sneu..
En tja, mechels waar wij ooit op de hondenschool zaten, zelfde persoon kwam bij ons thuis en wilde devel uit ons huis halen zonder toestemming, de buren hadden een jonge mechel 6 mnd ofzo.... en deze kwam buiten, die man traint al jaren met zijn honden in de africhting.. die vrouw wist wel even te vertellen dat die hond uiterst dominant was want jaaa hij had zijn staart in de lucht, en dat mocht absoluut niet... ondanks dat de hond prima luisterde en commando's opvolgden, maarja mechelaar he goed aanpakken want oh oh oh... zij ze natuurlijk niet waar hij bij was... jammer genoeg...
Pas geleden ook nog op FB iemand die een foto plaatste van een staff pup met een slipketting waar hij nog in kon groeien... tja het was al beter om hem nu aan te doen en hem zo hard te corrigeren als straks want pff..
als hij een keer heel irritant ondersteboven voor hun voeten ging liggen dan was ie onderdanig
-
Corneliana
- Zeer actief
Kruimel53 schreef:Daar had ik ook wat van gezegd, en ik ben niet zo van het bemoeien. Maar dit gaat echt ver over de grens idd.
Ik heb laatst ook zoiets aan de hand gehad, liep een man met drie Drenten die op Logi afgestormd kwamen en tamelijk liepen te patsen. Nou kan Logi dat normaliter prima zelf baas dus ik bemoeide me er niet mee, maar de baas kwam in de buurt en dat was voor één van de drie aanleiding om eens leuk bovenop Logi te klappen. Dat je dan als baas ff ingrijpt, prima, maar de hond zo'n rotschop verkopen dat 'ie ongelogen 4 meter verder pas weer landt en hem vervolgens met de musketon van de lijn afranselen gaat mij toch echt enige kilometers te ver. En dat zei ik ook. Baas nogal verbaasd, hij kwam tenslotte op voor mijn hond, en die etter moest niet denken dat hij dat soort grappen kon flikken. Maar ja, het was een logé met duidelijk te weinig opvoeding![]()
Zal je toch gebeuren dat je je hond ergens uit logeren stuurt en bont en blauw getrapt en gerammeld terugkrijgt
- mmartinn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
Ja dat zal ik ze dan niet in dank afnemen.Kruimel53 schreef: Zal je toch gebeuren dat je je hond ergens uit logeren stuurt en bont en blauw getrapt en gerammeld terugkrijgt
Is wel de reden trouwens dat Castor alleen bij mijn ouders logeert als het nodig is.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Dank je, Tara.Wimpel schreef:Bij deze heb jij het verbeterd. Ik denk dat we elkaar wel begrijpen.Tara schreef:Jawel, dat schrijf je wel.
Je beschrijft hoe oudere mensen vaak hun honden behandelen, niet over dat vaak oudere mensen hun honden op een bepaalde manier behandelen.
-Wie behandelen hun honden vaak zo?
-Oudere mensen. (Dus niet andere soorten mensen, die oudere mensen benoem je specifiek)
Dát is wat je schrijft.
Wimpel, niet om ingewikkeld te doen, maar hoe je iets zegt is best belangrijk.
Ik begreep oprecht wat jij schreef, alleen schreef jij iets anders dan je bedoelde.
-
korthaar
- Zeer actief
logé ?? 3 rare kostgangers, die hij niet onder controle heeft, anders waren ze niet met drieën aan komen stormen.mmartinn schreef:Ja dat zal ik ze dan niet in dank afnemen.Kruimel53 schreef: Zal je toch gebeuren dat je je hond ergens uit logeren stuurt en bont en blauw getrapt en gerammeld terugkrijgt
Is wel de reden trouwens dat Castor alleen bij mijn ouders logeert als het nodig is.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ja hier mag je best iets van zeggen. Een hond kan best wel eens gecorrigeerd moeten worden. Maar dat kan heel anders. Ik ben ook niet van het bemoeien maar als een dier echt geschopt ''er is een verschil in zo'n teentje/tikje waar een hond alleen maar even de snelheid van merkt wat CM ook gebruikt. En een echte schop dat is geen correctie maar geweld.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Dezulken moeten even goed met de snotkoker over de stoeprand gerost worden. Ga maar even aan de kant.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Bah wat misselijk , daar kan je best wel wat van zeggen vind ik zelf.
Of ze er wat mee doen is dan maar te hopen
Of ze er wat mee doen is dan maar te hopen

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- petertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american staffordshire terrier
tja, hier laatst ook zo`n beschuitlul met een boxer, trekken en schoppen om dat beest te laten luisteren, toen ik vroeg of het op een andere manier misschien niet beter zou werken keek hij me aan en zei, jaja, dat moet jij zeggen, alsof je een stafford op kan voeden zonder hem hard aan te pakken.Devel schreef:Tja sommige mensen, je begrijpt het soms niet. En dan vraag ik me af, zal die hond het dan nooit eens zat zijn en terug happen? Ach erm dan zal die er helemaal van langs krijgen.... sneu..
En tja, mechels waar wij ooit op de hondenschool zaten, zelfde persoon kwam bij ons thuis en wilde devel uit ons huis halen zonder toestemming, de buren hadden een jonge mechel 6 mnd ofzo.... en deze kwam buiten, die man traint al jaren met zijn honden in de africhting.. die vrouw wist wel even te vertellen dat die hond uiterst dominant was want jaaa hij had zijn staart in de lucht, en dat mocht absoluut niet... ondanks dat de hond prima luisterde en commando's opvolgden, maarja mechelaar he goed aanpakken want oh oh oh... zij ze natuurlijk niet waar hij bij was... jammer genoeg...
Pas geleden ook nog op FB iemand die een foto plaatste van een staff pup met een slipketting waar hij nog in kon groeien... tja het was al beter om hem nu aan te doen en hem zo hard te corrigeren als straks want pff..
Toen ik hem zei dat ze wel hard zijn, maar een harde opvoeding met schoppen, slaan en schelden averechts werkte liep hij hoofdschuddend weg. Jammer dat dat soort mensen een hond hebben.

- hondje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
Hier in de straat wonen meerdere dierenbeulen. Heel lastig wat mee te kunnen als je geen hard bewijs (op video/foto) hebt want dan kun je pas echt wat doen. Ik maak meldingen bij diverse instanties maar kan dus niets vooralsnog. Heb daarom een smartphone aangeschaft. Woont hier o.a. iemand met een hond die zijn hond zegt te schoppen, beestje is bang om in de buurt te komen van die persoon. Als die persoon de hond roept gaat de hond tegen mijn benen aan kruipen tja... Zegt ook letterlijk tegen iedereen heb je overlast geef hem/haar dan een schop tja. Domme mensen wonen hier.

Daisy 12-08-2010
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Jaap* schreef:Dezulken moeten even goed met de snotkoker over de stoeprand gerost worden. Ga maar even aan de kant.
Ja.
- mmartinn
- Zeer actief
Vanmorgen de vrouw weer tegengekomen.
Nou ze ging door het stof, duizend maal excuses. Het was stom om mijn frustratie af te reageren op de hond.
Hopelijk heeft ze er wat van geleerd!
Nou ze ging door het stof, duizend maal excuses. Het was stom om mijn frustratie af te reageren op de hond.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Jee dat is een zeldzaam voorkomende reactie.mmartinn schreef:Vanmorgen de vrouw weer tegengekomen.
Wie weet heb je echt succes gehad
- mmartinn
- Zeer actief
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
-
B&N
- Actief
Mag ik zeggen dat ik dat mens een draai om haar oren gegeven zou hebben? Handjes thuis van hondjes. En al helemaal van puppekes.