Of maakt dit geen ene jota uit?
Vriendin wil een maaltijd vervangen
Moderator: moderatorteam

Safari schreef:Ik doe beide. S'morgens brokken en in de avond kvv of barf en niet te geloven maar ze leven nog.
Ik dacht allemaal plaatjes te zien van een hond met grappige ongelukjes.Pepie schreef:Wat dan?mmartinn schreef:Haha, ik dacht wat anders toen ik de titel las.

Dit was mijn gevoel ookdre schreef:Ik zou beginnen met kvv en later uitbreiden naar barf erbij, rustig opbouwen.
Waarschijnlijk geen probleem, maar ik zou de hond eerst laten wennen aan een andere vertering op de makkelijke manier en er dan later barf bij gaan geven (beginnen met de beginnersbotten).
Maar dat is puur mijn "gevoel" hoor, nergens op gebaseerd verder

malinois schreef:heb het nooit gedaan en het is altijd prima gegaan, ontgiften hebben ze hier ook nog nooit gedaan ik vind dat ook de grootste onzin... ze eten van alles en nog wat over het algemeen.
En dan nog, hebben ze een dagje wat dunnere ontlasting hooguit...ik zie het probleem niet maar dat zal dan wel aan mij liggen. Zonde van het vlees als je het gaat verwarmen en zeker met pens niet aan te raden
![]()

Stepper schreef:Pens opwarmen ruikt zo lekker. Vooral een keertje in de combi oven magnetron doen. Je komende tien grootmoeders appeltaarten ruiken wel heel erg naar (over)grootmoeder.
Ik zie ook geen probleem, maar veel anderen doen t wel zo. Aan TS' vriendin om de info te filteren en kiezen wat ze het leukst vindt.
Marjoleine schreef:Een half uur in een bak heet water zetten kan ook. Dat ruikt stukken minder