Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dat heb je prachtig vastgelegd!
Ik vind het schitterende vogels. Zeker als ze zo een verontwaardigde kras geven tijdens het wegvliegen nadat ze zijn opgeschrikt.
Dank jullie wel, deze zijn eigenlijk wel makkelijk gewoon zitten en wachten tot er actie is maar het is wel een heel mooi gezicht en het gaat in heel goede harmonie, de nesten zitten vlakbij elkaar en dat had ik niet verwacht van de reigers, dacht dat worden nog wel knokpartijtjes, maar nee
flaneloba schreef:Wat een prachtige platen! Geloof niet dat ik ooit eerder een reiger zo goed heb kunnen bekijken.
Inderdaad. Ik vind ze altijd zo bijzonder met die strenge wenkbrauwen. Ben gek op grote vogels, alleen zo jammer dat je ze niet goed van dichtbij kunt bekijken.
Prachtige foto's! daar ben ik jaloers op
Hier in het bos zitten ze ook. Ook met veel nesten vlak bij elkaar. Ik was de eerste keer dat ik dat zag ook verbaasd dat ze ook zo hoog in de bomen zitten. Je moet ook niet onder de nesten door lopen
Hele nette platen, vind vooral de scherpte opvallen, maar gezien het aanwezige licht lijkt het mij niet zo moeilijk om ze scherp te krijgen.
Met een beetje goede nabewerking kan je ook veel bereiken.
Wil dat parkje van je wel 's bezoeken