Daarvoor had ik nog de Labrador van een vriendin voorgebracht : liep goed, showde ook heel mooi : 3 ZG ( KM vond haar te zwaar ) . Ik werd ook nog gevraagd om een jonge Flatcoat te showen : het ventje dacht me eerst goed uit te testen en begon als een jong veulen gekke bokkesprongen te doen : was zo grappig om te zien . Heb hem even laten doen en daarna moest hij luisteren en dat begreep hij gelukkig vrij snel : in de ring heeft hij zich netjes gedragen en kreeg een 1 U . We moesten dan nog voor beste reu gaan : weer liep liep hij heel netjes : we kregen daarom het res.IB, wat later terug "afgenomen" werd : de KM was helemaal in de fout gegaan bij het uitdelen van het CAC-IB & co .....
Was wel zonde, want de hond die het IB haalde was al BE kampioen : ships !!
Moe, heeeeel moe ( zou het de leeftijd zijn ??? ) zijn we naar huis gegaan wat ook een hele onderneming was : we hebben 1 u in de file gestaan wegens werken op de autosnelweg ( normaal gezien zijn we in een uur tijd thuis ) .
Mij hebben ze niet in slaap moeten wiegen .
Voorlopig was dit onze laatste show : begin maart worden er pups geboren ( druk, druk, druk ) en Muffin krijgt rustig de tijd om te groeien : daarna zien we wel .