Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gent 22/02

Moderator: moderatorteam

Coockie
Zeer actief
Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C

Gent 22/02

Ongelezen bericht door Coockie »

Gisteren zijn we naar Gent gegaan : wat een verademing t.o de vorige shows : geen geduw aan de ingang, ruime ringen, genoeg plaats om benches neer te zetten, enfin : we mochten niet klagen . Muffin heeft haar best gedaan in de ring ( stond in BB klasse ) : ze is 2de geworden met een VB ( veel belovend ) . Ik was best tevreden want mijn Duracell hondje hangt soms het varken uit op het verkeerde moment :LOL:
Daarvoor had ik nog de Labrador van een vriendin voorgebracht : liep goed, showde ook heel mooi : 3 ZG ( KM vond haar te zwaar ) . Ik werd ook nog gevraagd om een jonge Flatcoat te showen : het ventje dacht me eerst goed uit te testen en begon als een jong veulen gekke bokkesprongen te doen : was zo grappig om te zien . Heb hem even laten doen en daarna moest hij luisteren en dat begreep hij gelukkig vrij snel : in de ring heeft hij zich netjes gedragen en kreeg een 1 U . We moesten dan nog voor beste reu gaan : weer liep liep hij heel netjes : we kregen daarom het res.IB, wat later terug "afgenomen" werd : de KM was helemaal in de fout gegaan bij het uitdelen van het CAC-IB & co ..... :hmmm:
Was wel zonde, want de hond die het IB haalde was al BE kampioen : ships !!
Moe, heeeeel moe ( zou het de leeftijd zijn ??? ) zijn we naar huis gegaan wat ook een hele onderneming was : we hebben 1 u in de file gestaan wegens werken op de autosnelweg ( normaal gezien zijn we in een uur tijd thuis ) .
Mij hebben ze niet in slaap moeten wiegen .
Voorlopig was dit onze laatste show : begin maart worden er pups geboren ( druk, druk, druk ) en Muffin krijgt rustig de tijd om te groeien : daarna zien we wel .
Diesel en Loek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kleine keeshond
Grote grijze keeshond
Aantal honden: 2

Re: Gent 22/02

Ongelezen bericht door Diesel en Loek »

Leuk verslagje. En gefeliciteerd met de goede resultaten

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Coockie
Zeer actief
Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C