Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spijtig genoeg weet ik nog niet hoe ik hieronder foto's kan plaatsen want ik heb er anders wel een paar mooie van een am. staff voor je, zal ik ze mailen?
Angela12 schreef:ik kan wel even surfen op het net voor je, apparte rassen genoeg
Ja. internet biedt ook wat dat betreft genoeg interessants. Maar ik kan niet zonder toestemming zomaar een ras van het net plukken en daar mee aan de slag gaan.... Hetzelfde geldt voor plaatjes uit hondenboeken.
groetjes
Nel
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl
An schreef:Spijtig genoeg weet ik nog niet hoe ik hieronder foto's kan plaatsen want ik heb er anders wel een paar mooie van een am. staff voor je, zal ik ze mailen?
Ik heb een kruising westie met nog wat en een kruising shih tzu maltezer en nog een border collie (jaja die zie je echt noooit ). En ik heb ook nog een heeeeeleboel foto's van ze
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Lysette schreef:Ik heb een kruising westie met nog wat en een kruising shih tzu maltezer en nog een border collie (jaja die zie je echt noooit ). En ik heb ook nog een heeeeeleboel foto's van ze
De kruising shih tzu maltezer zou ik wel eens willen zien................
groetjes
Nel
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl
hoi.....
Een beetje laat misschien.......maar een super mooie airedale terrier?
Heb je die al bij je verzameling!? Het ventje is nu bijna 8 mnd en heeft een zeer brede kop! Zal een paar mooie fotoos maken als je intresse hebt!
Groetjes daniel
Daniel schreef:hoi.....
Een beetje laat misschien.......maar een super mooie airedale terrier?
Heb je die al bij je verzameling!? Het ventje is nu bijna 8 mnd en heeft een zeer brede kop! Zal een paar mooie fotoos maken als je intresse hebt!
Groetjes daniel
Ja zeker, ik heb interesse..........
Bedankt alvast!
groeten
Nel
Inge O schreef:nel, staan je vingers ondertussen nog niet krom van het schilderen? als je echt uitgeschilderd raakt kan ik ook nog wel iets mailen !
Hoi Inge,
Nou die vingers staan inderdaad zo langzamerhand krom. Maar aan de reeks "onbekende rassen"die ik via het forom heb ontvangen kom ik voorlopig nog niet aan toe. Ik zit behoorlijk vol met allerlei andere opdrachten. Zal wel zomer worden dus................
Groetjes
Nel
Maar je kan natuurlijk altijd wel iets mailen!!
Er zijn ook zo van die "dread-lock" honden, alleen ben ik even de naam kwijt.
Groetjes van Joni
"We hadden een klein jacht kunnen kopen van alles dat we aan onze hond, en alle dingen die hij kapot gemaakt had, besteed hadden. Maar ja, hoeveel jachten liggen de hele dag bij de deur te wachten tot je terugkomt?" (John Grogan)