Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kruisingen
Moderator: moderatorteam
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Waar Chiva een kruising van is, weet ik niet. Volgens de vorige eigenaar is ze een rasechte "Boomer". Belle's vader is een st. Bernard, Belle's moeder is een kruising st. Bernard x Pyrenese berghond.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
-
- Erelid
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een scherp vermogen heb jij, als het gaat om het herkennen van voorouders in kruisingen!MARC_S schreef:Volgens mij zit er husky of heel ver terug wolf doorheen. Verder is ze superslank dus misschien podenco, en ook zie ik wel wat herder dus dat zou ook kunnen. Ik denk persoonlijk aan een bastaardhuskie - podenco achtig iets
Als ik het hoofd, en vooral de oren bekijk kom ik ook een podenco tegen, en de tekening wijst inderdaad in de richting van de Husky. Het haar zou dan van de ruwharige podenco af kunnen komen.
Maar had jij de podenco niet herkend, dan zou ik hem zeker niet gezien hebben.
Waar komt deze hond trouwens vandaan?
- Femke en Bailey
- Actief
- Femke en Bailey
- Actief
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Angeniet
- Erelid
- Aantal honden: 1
- Roos
- Zeer actief
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat ontzettend leuk.Femke en Bailey schreef:ze komt uit Egypte.Wil de hond schreef:Waar komt deze hond trouwens vandaan?
Je hebt haar neem ik aan geadopteerd via een stichting?
Weet je ook waar in Egypte ze vandaan komt?
Het lijkt me dat het vrij bijzonder zou zijn dat er Husky in jouw hond zit, want wat moet een Husky nou in Egypte, waar het altijd bloedheet is.
Groetjes, Willy.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Tja dat is nou eens een goede vraag wat doet een husky in Nederland in de zomer en wat doet een chow hier in de zomerWil de hond schreef:Wat ontzettend leuk.Femke en Bailey schreef:ze komt uit Egypte.Wil de hond schreef:Waar komt deze hond trouwens vandaan?
Het lijkt me dat het vrij bijzonder zou zijn dat er Husky in jouw hond zit, want wat moet een Husky nou in Egypte, waar het altijd bloedheet is.
Groetjes, Willy.

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier in Spanje liggen ze de hele lange zomer hijgend in de schaduw te wachten op de koelte van de avond. De echt hete zomernachten dus vergeefs.Rataplan schreef:Tja dat is nou eens een goede vraag wat doet een husky in Nederland in de zomer en wat doet een chow hier in de zomerWil de hond schreef:Wat ontzettend leuk.Femke en Bailey schreef:ze komt uit Egypte.Wil de hond schreef:Waar komt deze hond trouwens vandaan?
Groetjes, Willy.![]()

In Egypte wordt het nog een stuk heter dan hier. 45 graden in de schaduw in maart, kan ik me nog herinneren.

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Vreselijk wat een warmte geef mij dan de najaarsstormen hier maarWil de hond schreef:Hier in Spanje liggen ze de hele lange zomer hijgend in de schaduw te wachten op de koelte van de avond. De echt hete zomernachten dus vergeefs.Rataplan schreef:Tja dat is nou eens een goede vraag wat doet een husky in Nederland in de zomer en wat doet een chow hier in de zomerWil de hond schreef:Wat ontzettend leuk.Femke en Bailey schreef: ze komt uit Egypte.
Groetjes, Willy.![]()
![]()
In Egypte wordt het nog een stuk heter dan hier. 45 graden in de schaduw in maart, kan ik me nog herinneren.

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Alsjeblieft,Rataplan schreef:Vreselijk wat een warmte geef mij dan de najaarsstormen hier maarWil de hond schreef:Hier in Spanje liggen ze de hele lange zomer hijgend in de schaduw te wachten op de koelte van de avond. De echt hete zomernachten dus vergeefs.Rataplan schreef:Tja dat is nou eens een goede vraag wat doet een husky in Nederland in de zomer en wat doet een chow hier in de zomerWil de hond schreef: Wat ontzettend leuk.
Groetjes, Willy.![]()
![]()
Van mij mag je ze hebben, geniet er van. :p:
Ik mis dat soort weer best wel eens, maar ik heb gelukkig met dat gemis leren leven.
-
- Actief
- Lot
- Actief
- Contacteer:
Joehoe!!!
: Hier ben ik ook. Ik las hier nooit, want het ging toch altijd over rashonden.
Ik heb dus een Griekse Dogo Vuilnisbakko die verdacht veel lijkt op een Bardino kwam ik vandeweek achter. (www.bardino.de) Maar tis dus gewoon een raszuivere Pepper
Pepper is nu 9 maanden oud en begint langzaamaan te luisteren hihihi Denk dat ie eindelijk Nederlands gaat verstaan.
En natuurlijk mijn Sammy niet te vergeten, maar das wel een rasechte draadharige foxterrier. Een tikkie mislukt welliswaar, maar wel heeeeeeeel erg lief.

En natuurlijk mijn Sammy niet te vergeten, maar das wel een rasechte draadharige foxterrier. Een tikkie mislukt welliswaar, maar wel heeeeeeeel erg lief.

- Femke en Bailey
- Actief
ja, ze komt van de stichting 'red een hond'.Wil de hond schreef:Wat ontzettend leuk.Femke en Bailey schreef:ze komt uit Egypte.Wil de hond schreef:Waar komt deze hond trouwens vandaan?
Groetjes, Willy.
ik weet niet precies waar in egypte ze vandaan komt, maar ik heb een paar dagen geleden het emailadres van de vrouw die haar van straat ghaald heeft gekregen en haar een mailtje met foto gestuurd, dus dat weet ik binnenkort!
een husky in egypte lijkt me ook vrij bijzonder inderdaad...

ze baalt echt gigantisch van het weer hier. het liefst zou ze de hele dag lekker in haar warme stoel bij de verwarming liggen, ik moet haar echt naar buiten slepen als het regent, ze kijkt me dan echt zo aan van "ja daaaaaaaaag, hier ga ik niet in lopen..."

-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Actief
- Femke en Bailey
- Actief
- Roos
- Zeer actief