Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
update: Claire is niet meer :-(
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Duimpjes nodig!
Kijk Carmen ik ben daar ook heel stellig in maar die da niet .. die is van de zalfjes en weet mensen daarmee gerust te stellen. Ik ken hem maar al te goed.T ging ook iets beter in de loop van de week en ik kan ne voorstellen dat he daar dan een beetjehoop uit put en nu weer helemaal mis gisteravond is de beslissing voor putten al genomen en afspraak gemaakt.
Nu probeert ze vervoer te krijgen om nu al te gaan omdat t weer verslechtert... ze heeft geen vervoer nl nu. Putten is al geinformeerd en ze kunnen direct komen. Nogmaals ze lopen al lang bij de da toen xavi ziek was zijn ze er ook al geweest maar die man is zo vreselijk laks....
Praat me er niet over.
Je moet er toch vanuit junnen gaan dat als je met een ziek dier bij een da komt dat ie de zorg krijgt die nodig is. Nu blijkt maar weer dat dit niet zo is en dat vind ik werkelijk te gek voor woorden. Je moet maar beschikken over een grote bek blijkbaar zoals ik om ze meer te laten doen en ook nog kunnen onderbouwen met medische kennis. Ik durf die discussies wel aan te gaan maar niet iedereen is zo en kan dit ook zonder onder de tafel geluld te worden of serieus genomen te worden. Ik ben maar wat blij dat ze naar putten gaan nu iig.
Ps. Ze heeft vervoer en gaan nu hoor ik net.
Nu probeert ze vervoer te krijgen om nu al te gaan omdat t weer verslechtert... ze heeft geen vervoer nl nu. Putten is al geinformeerd en ze kunnen direct komen. Nogmaals ze lopen al lang bij de da toen xavi ziek was zijn ze er ook al geweest maar die man is zo vreselijk laks....
Praat me er niet over.
Je moet er toch vanuit junnen gaan dat als je met een ziek dier bij een da komt dat ie de zorg krijgt die nodig is. Nu blijkt maar weer dat dit niet zo is en dat vind ik werkelijk te gek voor woorden. Je moet maar beschikken over een grote bek blijkbaar zoals ik om ze meer te laten doen en ook nog kunnen onderbouwen met medische kennis. Ik durf die discussies wel aan te gaan maar niet iedereen is zo en kan dit ook zonder onder de tafel geluld te worden of serieus genomen te worden. Ik ben maar wat blij dat ze naar putten gaan nu iig.
Laatst gewijzigd door malinois op 21 feb 2014 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
toen Xavi ziek was, dat was 24 september, toen waren ze net geboren, je bedoeld daar toen geweest ivm de bevalling (overigens mogen ze dan maar blij zijn dat de bevalling goed verlopen is, geen vervoer en de enige DA in de buurt zo enorm laks....bahbah)malinois schreef:Kijk Carmen ik ben daar ook heel stellig in maar die da niet .. die is van de zalfjes en weet mensen daarmee gerust te stellen. Ik ken hem maar al te goed.T ging ook iets beter in de loop van de week en ik kan ne voorstellen dat he daar dan een beetjehoop uit put en nu weer helemaal mis gisteravond is de beslissing voor putten al genomen en afspraak gemaakt.
Praat me er niet over.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Er worden hier op t forum zoveel acties gehouden
Is er hier nou echt niemand die daar in de buurt woont en even mee kan ?
Het leven van dat hondje is nu belangrijker dan verwijten over en weer gooien
Dat kan altijd nog
Is er hier nou echt niemand die daar in de buurt woont en even mee kan ?
Het leven van dat hondje is nu belangrijker dan verwijten over en weer gooien
Dat kan altijd nog
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee dat was Xito.
Xavi was een paar weken geleden met dat virus...
Ik snap jou want ik ben net zo dat weet jij ook;-) maar daar hoef je bij deze man niet bij aan te komen tegenwoord kun je vertrekken. Daarom is t ook bij 1x gebleven dat ik er ooit geweest ben.
De da waar ik kwam vond dat juist interessant en vond t prima om te discussieren
Ik snap jou want ik ben net zo dat weet jij ook;-) maar daar hoef je bij deze man niet bij aan te komen tegenwoord kun je vertrekken. Daarom is t ook bij 1x gebleven dat ik er ooit geweest ben.
De da waar ik kwam vond dat juist interessant en vond t prima om te discussieren

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
mijn duimen draaien ook 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Gertjan411
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Bouvier
- Contacteer:
Wat ik niet begrijp is als iemand geen vervoer heeft is er toch altijd de dierenambulance.
In het verleden had ik geen auto en belde de dierenambulance voor vervoer ging prima allemaal.
Of buren, vrienden desnoods iemand van straat plukken.
Ik hoop wel voor je dat alles zo snel mogelijk duidelijk wordt en je hondje snel mag opknappen, dat is het grootste belang.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
In het verleden had ik geen auto en belde de dierenambulance voor vervoer ging prima allemaal.
Ik hoop wel voor je dat alles zo snel mogelijk duidelijk wordt en je hondje snel mag opknappen, dat is het grootste belang.
- alm@
- moderator
Dat is toch al geregeld nu.Gertjan411 schreef:Wat ik niet begrijp is als iemand geen vervoer heeft is er toch altijd de dierenambulance.

- Gertjan411
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Bouvier
- Contacteer:
Misschien is het een idee voor de toekomst..... Nietwaar
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
De duimen draaien hier ook!

- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Ik duim mee!!
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze is opgenomen en ligt in quarantaine, infuus, antibraakmedicatie, ab etc. Wordt nu op alles getest. Wordt toch gedacht aan een (parvo) virus. Parvo niet echt waarschijnlijk maar t kan dus wel. Heeft nu alle duimpjes nodig die er zijn... weegt nog amper 8 kg (bijna 6 maanden mh).
Laatst gewijzigd door malinois op 21 feb 2014 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.

-
M@rijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2
Duimen draaien hier op volle toeren
8 kilo dat is niet veel meer
8 kilo dat is niet veel meer
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Crisis 8 kilo met 6 maanden, dat os niet meer een klein gebleven jonge hond, dat is GRAATMAGER, zelfs Umi (volwassen gewicht 20-22 kilo) zat op die leeftijd op bijna t dubbele.malinois schreef:Ze is opgenomen en ligt in quarantaine, infuus, antibraakmedicatie, ab etc. Wordt nu op alles getest. Wordt toch gedacht aan een (parvo) virus. Parvo niet echt waarschijnlijk maar t kan dus wel. Heeft nu alle duimpjes nodig die er zijn... weegt nog amper 8 kg (bijna 6 maanden mh).
Hoop echt dat ze genoeg reserves nog heeft.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ach jezus, dat arme kleine ding 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Duimen gaan nog wat harder draaien voor het meisje en sterkte voor het baasje.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Jemig, ik heb hier pups gehad die met 8 weken al bijna 8 kilo wogen...malinois schreef:Ze is opgenomen en ligt in quarantaine, infuus, antibraakmedicatie, ab etc. Wordt nu op alles getest. Wordt toch gedacht aan een (parvo) virus. Parvo niet echt waarschijnlijk maar t kan dus wel. Heeft nu alle duimpjes nodig die er zijn... weegt nog amper 8 kg (bijna 6 maanden mh).
Ik hoop en duim dat Claire het gaat redden, maar gezien hoe lang Claire al niet in orde is en hoe lang er gewacht is met maatregelen zoals deze nu pas genomen zijn, dan vrees ik met grote vrezen
Laatst gewijzigd door LongFields op 21 feb 2014 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Moet toch wel heel wat gebeuren wil ze het gaan redden zo te lezen...

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
mijn goldens
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
O das wel erg schrikken zeg van dat gewicht.
Maar we gaan nu duimen dat het goed gaat komen.
Sterkte allemaal die er bij betrokken zijn, gaat je niet in de koude kleren zitten!
Maar we gaan nu duimen dat het goed gaat komen.
Sterkte allemaal die er bij betrokken zijn, gaat je niet in de koude kleren zitten!
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Oef... dat is wel erg licht!
Wat ik mij afvraag: een virus hoort het lichaam zelf te bestrijden. Als dit al zo lang aan de gang is, hoe kan het dan dat een virus nog steeds niet opgeruimd is? En waarom dan geen acuut beeld maar een relatief sluimerend beloop?
Duimen draaien hier volop, hoop heel erg dat ze het gaat redden!
Wat ik mij afvraag: een virus hoort het lichaam zelf te bestrijden. Als dit al zo lang aan de gang is, hoe kan het dan dat een virus nog steeds niet opgeruimd is? En waarom dan geen acuut beeld maar een relatief sluimerend beloop?
Duimen draaien hier volop, hoop heel erg dat ze het gaat redden!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
- alm@
- moderator
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Geen gardia, geen parvo.... wat t wel is heeft kranendonk geen idee van. Ook t niet eten is nog niet duidelijk waar dat vandaan komt. Ze blijven testen maar ze is kritiek. Heeft 39.9 koorts. Krijgt sondevoeding en vochtinfuus. Ze moet binnen 48 uur zeer sterke progressie tonen anders is t waarschijnlijk over...
ik hoop dat ze genoeg vechtersgenen van pa heeft meegekregen... maar ben er heel bang voor.

- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Ach jeetje toch , arm meisje 
8 kg met 6 maanden is gewoon ondervoed .
Moya is van dezelfde leeftijd en die weegt er al 24
Mecheltje van familie die ook zo oud is is toch ook zeker meer dan de helft zwaarder
Hoop dat ze er toch bovenop komt
8 kg met 6 maanden is gewoon ondervoed .
Moya is van dezelfde leeftijd en die weegt er al 24
Mecheltje van familie die ook zo oud is is toch ook zeker meer dan de helft zwaarder
Hoop dat ze er toch bovenop komt
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- alm@
- moderator
- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
- Elmo/maureen