snel genoeg geweest??? sorry maar met zo'n jonge hond laat je je niet afschepen met spuiten en pillen, dan wil je grondig onderzoek (en ja, ik weet waar ik over praat en hoe makkelijk de gemiddelde DA het afdoet als "een virusje"Michou schreef:Het is wel heel makkelijk om een oordeel te vellen, ik woon sinds oktober in Apeldoorn en het eerste wat ik moest gaan zoeken was het ziekenhuis omdat mijn man een ongeluk kreeg Vervolgens is zowat alles wat maar mis kon gaan met verhuizen en verbouwen ook idd mis gegaan.Vorige week was ik zelfs even goed de weg kwijt en mijn richtingsgevoel liet me ook danig in de steek,sight seeing Apeldoorn zullen we dat maar noemen. Deze dierenarts was me aanbevolen door de buren, wat overigens niet betekend dat hij zaligmakend is. Vanmiddag lever ik Claire af bij de kliniek en zullen we zien wat eruit komt. Uiteraard als je pas 36 jaar honden hebt weet je er niets vanaf, je ziet, ik kan ook sarcasties zijn!
Uiteraard ben ik blij met suggesties, dit heb ik nog nooit zo gezien bij een hond...
Ze was een klein , slecht etende ADHD hondje en sinds vorige maand , toen ze ziek werd, zijn we nog erger gaan hannassen met eten KVV wilde ze wel ,maar nu ineens niet meer.
Tot onze grote schrik weigerde ze zondag middag ineens te lopen en eten en maandag was het klaar, diarree, zondag begonnen en helemaal niets meer eten en drinken Dus maandag bij de DA en de nodige spuiten erin om de boel weer op gang te slingeren.
We zijn mi snel genoeg geweest en nu zoeken we verder, ze loopt nu wel en komt ook als je haar roept en eet een paar brokjes...
en klein, slecht etende ADHD hond, sorry, eigen fok, juist dan had je al eerder in moeten grijpen MI, dan heeft ze dus van meet af aan al een groeiachterstand waar naar gekeken had moeten worden.
En leuk een DA aangeraden door je buurvrouw bij de verhuizing, dezelfde DA die door de dekreu eigenaar die jaren in dezelfde woonplaats heeft gezeten ten zeerste afgeraden wordt.
maar kliniek, Utrecht dan? hoop dat je niet te laat doorgepakt hebt