Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat kan dat zijn? Nelson heeft aan de zijkant van zijn lijf een groot ei zitten wat aanvoelt als een ballonnetje gevuld met water...zacht en kneedbaar dus. Het doet hem geen pijn en lijkt niet warm.
Het wordt niet groter, ook niet kleiner de afgelopen dagen. Vreemd..
orbis heeft dit ook al jaren!!! het is een vetbult zolang het maar niet vast zit op zijn bot ofzo en je het dus eigelijk zo vast kan pakken is het waarschijnlijk geen tumor ofzo. ik zou het wel ff voor je eigen gemoedsrust na laten kijken bij je DA
Wat doe jij met je doggies
Maar als je het niet vertrouwd even na laten kijken. Je kan ook even afwachten en regelmatig maseren. Bij een abces word het groter door de massage en bij een evt, "blauwe plek" word ie kleiner.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
het was geen abces, maar een zakje oud bloed. Hij heeft het leeggehaald en er kwam zo'n 20 cc uit. Dus gewoon een kneuzing geweest.
Ik moet mijn muren maar eens laten behangen met matrassen...
Eline* schreef:het was geen abces, maar een zakje oud bloed. Hij heeft het leeggehaald en er kwam zo'n 20 cc uit. Dus gewoon een kneuzing geweest.
Eline* schreef:het was geen abces, maar een zakje oud bloed. Hij heeft het leeggehaald en er kwam zo'n 20 cc uit. Dus gewoon een kneuzing geweest.
he ja, doe 'ns leuk ......mooi zo dat het niks ergs was.