Puck heeft het feestje ontdekt
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup Puck
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Pup Puck
Puck heeft het feestje ontdekt
-
johanna68
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kr bouvier
tja die ondeugd... ach ja..er zit leven in gelukkig

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Precies!johanna68 schreef:tja die ondeugd... ach ja..er zit leven in gelukkig![]()
![]()
Lekkere dondersteen wordt ze
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
als puck net als mijn kruising labrador stabij wordt dan is dit pas het begin en wens ik je nog veel sterkte het komende jaar 
hihihi
hihihi
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
johanna68
- Zeer actief
Zie er naar uit..hahahaha op moment heeft ze iets nieuws.. Ze doet echt haar best zindelijk te zijn...en dat gaat ook goed. Zelfs nachts loopt ze los en is zindelijk..Maar ze weet dat ze reactie krijgt op piepen. Zo gaf ze namelijk aan als ze naar buiten moest.Sanne!! schreef:als puck net als mijn kruising labrador stabij wordt dan is dit pas het begin en wens ik je nog veel sterkte het komende jaar
hihihi
Inmiddels piept ze hele dag door als ze geen aandacht krijgt ala minute....ze kan echt zover drammen met piepen dat ik echt ga geloven dat ze uit moet. Dan loop ik mee en doet ze gelijk een sprint richting speelgoedkist...heeft zich dan bedacht..geen plasje maar spelen!!! Hele dag door kan puck spelen.
En als ze aan een bot knaagt piept ze ook aan 1 stuk door van ongenoegen dat ze er niet snel genoeg iets af krijgt
Ach dat energie van Puck...komt wel goed uit. Het is namelijk de bedoeling dat ze straks om de dag mee gaat hardlopen.. Dan hoop ik haar na km of 10 toch wel moe te hebben.
Maar nu nog te jong natuurlijk...komt allemaal nog
-
johanna68
- Zeer actief
Eindelijk heb ik het zover...om me te gaan richten op de fokster van Puck. Inmiddels juridisch advies en heb best wel harde bewijs en goeie zaak. Heb inmiddels een brief(door jurist gemaakt) die ik maandag per aangetekend haar zal sturen.
Sinds gisteren ben ik bezig om baasjes te zoeken die nu broertjes en zusjes van puck hebben . Had een oproep op mp gezet. Verder geen informatie of raar oproep. Gewoon een oproep zoals er meer staan van mensen die het leuk vinden om ooit eens de hele nest weer bij elkaar te zien. Binnen 5 minuten had ik al mail van mevr de Dam. Volgens haar had ik ZE bij haar gekocht. Ze wil wel foto's en telefoonnummers door sturen..kon ik "lekker" kletsen met de anderen. Die allemaal tevreden waren !! Typisch...ik kocht Puck van iemand met een ander naam dat ook zo bij haar dierenarts bekend is . Ze adverteerde onder mevr Huiting en nu ineens heet ze van Dam. Maar de onderstaande telefoonnummer is wel de hare.
Ook via FB een oproep gedaan. Ook gewoon zonder nadelige informatie over betreft mevrouw. Vanmorgen al de eerste broertje van Puck gevonden. En ja....eerste twee weken was ook haar broertje heel erg ziek. Net als ik had ook deze nieuwe eigenaar erg goed opgelet en net als ik...had ze een vriendelijk en begripvolle mevrouw aan de telefoon voor een afspraak maar eenmaal aangekomen erg veel haast. Ook de eigenaar mocht de moeder heel even zien maar werd weer in een flits naar buiten gedrukt..en deed de fokster ook erg raar tegen de teef..nogal ruw. Dat deed ze ook toen wij er waren. Als excuus vertelde ze dat ze liever niet wilde dat de teef nu bij de pups in de bak sprong. Tja achteraf...Ben benieuwd of ik er meer kan vinden. 1 broertje in 14 uur tijd gevonden...niet slecht. Heb er misschien weinig aan omdat ik hun natuurlijk niet kan betrekken in mijn zaak met deze fokster maar toch wel leuk om af en toe eens te horen of lezen hoe het met de rest gaat. Puck weegt trouwens 3 kilo minder dan haar broertje.
Sinds gisteren ben ik bezig om baasjes te zoeken die nu broertjes en zusjes van puck hebben . Had een oproep op mp gezet. Verder geen informatie of raar oproep. Gewoon een oproep zoals er meer staan van mensen die het leuk vinden om ooit eens de hele nest weer bij elkaar te zien. Binnen 5 minuten had ik al mail van mevr de Dam. Volgens haar had ik ZE bij haar gekocht. Ze wil wel foto's en telefoonnummers door sturen..kon ik "lekker" kletsen met de anderen. Die allemaal tevreden waren !! Typisch...ik kocht Puck van iemand met een ander naam dat ook zo bij haar dierenarts bekend is . Ze adverteerde onder mevr Huiting en nu ineens heet ze van Dam. Maar de onderstaande telefoonnummer is wel de hare.
Ook via FB een oproep gedaan. Ook gewoon zonder nadelige informatie over betreft mevrouw. Vanmorgen al de eerste broertje van Puck gevonden. En ja....eerste twee weken was ook haar broertje heel erg ziek. Net als ik had ook deze nieuwe eigenaar erg goed opgelet en net als ik...had ze een vriendelijk en begripvolle mevrouw aan de telefoon voor een afspraak maar eenmaal aangekomen erg veel haast. Ook de eigenaar mocht de moeder heel even zien maar werd weer in een flits naar buiten gedrukt..en deed de fokster ook erg raar tegen de teef..nogal ruw. Dat deed ze ook toen wij er waren. Als excuus vertelde ze dat ze liever niet wilde dat de teef nu bij de pups in de bak sprong. Tja achteraf...Ben benieuwd of ik er meer kan vinden. 1 broertje in 14 uur tijd gevonden...niet slecht. Heb er misschien weinig aan omdat ik hun natuurlijk niet kan betrekken in mijn zaak met deze fokster maar toch wel leuk om af en toe eens te horen of lezen hoe het met de rest gaat. Puck weegt trouwens 3 kilo minder dan haar broertje.
- Rita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Oud Duitse Herders en twee Mechelaars.
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik hoop dat lukt wat jij wilt bereiken.
Hoop ook dat het mee werkt naar een meer verantwoord fokken en dat er meer mensen bedenken dat fokken meer in houd dan pups op de wereld zetten en verkopen. Dat geld dan zeker voor de fokker van Puck!
Hoop ook dat het mee werkt naar een meer verantwoord fokken en dat er meer mensen bedenken dat fokken meer in houd dan pups op de wereld zetten en verkopen. Dat geld dan zeker voor de fokker van Puck!
-
johanna68
- Zeer actief
inmiddels nog twee pups gevonden..ook ziek
Toeval wil...(maar had nooit link gelegd) mijn neefje zn ex vriendin heb ik op fb nog altijd en die stuurde een pm..Zij heeft een pup van zelfde mevrouw..Hoe raar kan het gaan..
Had wel eens foto's gezien op haar fb maar nooit dit verwacht natuurlijk. Ook bij haar beweerde mevrouw eenmalig pretnest..Maar haar pup is "zuiver labrador" kreeg zelfde moeder te zien dan ik. En haar pup is geboren 18 september maar puck dus 19 oktober !!!
Ook haar vriendin kocht daar een pup . Uiteraard beide ook doodziek zelfde verhaal zelfde medicatie mee.
Mevrouw die een half uur na mij broertje van Puck kocht. uit zelfde nest dus vroeg naar de moeder en mocht ook in een flits zien...een BRUINE labrador... terwijl Ik een ZWARTE in een flits mocht zien.
Toeval wil...(maar had nooit link gelegd) mijn neefje zn ex vriendin heb ik op fb nog altijd en die stuurde een pm..Zij heeft een pup van zelfde mevrouw..Hoe raar kan het gaan..
Had wel eens foto's gezien op haar fb maar nooit dit verwacht natuurlijk. Ook bij haar beweerde mevrouw eenmalig pretnest..Maar haar pup is "zuiver labrador" kreeg zelfde moeder te zien dan ik. En haar pup is geboren 18 september maar puck dus 19 oktober !!!
Ook haar vriendin kocht daar een pup . Uiteraard beide ook doodziek zelfde verhaal zelfde medicatie mee.
Mevrouw die een half uur na mij broertje van Puck kocht. uit zelfde nest dus vroeg naar de moeder en mocht ook in een flits zien...een BRUINE labrador... terwijl Ik een ZWARTE in een flits mocht zien.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Het verhaal wordt steeds gekker 
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Dat is dus inderdaad goed mis daar
Ik hoop dat je actie wat uithaalt, al heb ik daar heel eerlijk gezegd een wat hard hoofd in. Hopelijk geef je met je actie in ieder geval een signaal af dat dit soort fokkers in de gaten wordt gehouden. Succes 
- Rita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Oud Duitse Herders en twee Mechelaars.
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Klinkt niet meer als een fokker, maar als een handelaar!
Zo eentje die pups bv in het buitenland opkoopt en als eigen fok verkoopt.
Zo eentje die pups bv in het buitenland opkoopt en als eigen fok verkoopt.
- ute
- Actief
- Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Dan heb je dus niet de moeder gezien, die was er misschien helemaal niet. Te erg voor woorden. En hoe gaat het met de andere pups nu ? Hadden ze ook zo veel ellende als jij met Puck ?
-
johanna68
- Zeer actief
idd ik ga er van uit dat ik geen cent terug zie...maar wil mn punt maken. Ook al is het voor haar het idee...zo dit was linke soep.
Niets doen is geen optie in ieder geval..Dan komt ze te makkelijk weg. Misschien nu ook wel maar niet zonder slag of stoot.
Alle pups die tot nu toe gevonden zijn ..allemaal ziek.
Puck is vandaag voor controle geweest naar dierenarts. Omdat ze nog steeds niet 100 % gezond was heeft ze nog steeds niet haar 2e enting kunnen krijgen . Maar tja wanneer is Puck wel 100% gezond? Haar ontlasting is iedere dag wel iets mis mee. Of het begint goed met harde keutel en laatste dun of het gaat in de loop van de dag naar dun.. Ze is verder onderzocht en op hart en drama ontlasting na lijkt ze gezond genoeg voor enting..Ze stikt van energie en is goed alert en slim. De 9 weken enting overgeslagen en ze heeft gelijk de coctail gehad. Met 4 weken krijgt ze parvo/weil en kennelhoest. Eindelijk echte vlooienbestrijding i.p.v kammen en checken iedere dag.
Zou gaan voor advantage maar ze is nu 9 kilo. Zitten 4 pietjes in . Dus voor 4 maand en betreft gewicht 1 pipet tot 10 kilo. Beetje lastig. Dus gekozen voor Pulvex spot. Hoe het gaat bevallen weet ik niet. Heb er geen ervaring mee. Dus ben benieuwd of iemand hier op forum het kent en ervaring heeft.
Ook besloten om Puck helemaal op vers te zetten i.v.m eeuwig diarree. Toch maar risico nemen ook al vertikt ze het bv eerste dag te gaan eten. Kreeg een adres hier in dorp dat te koop heeft en inmiddels al geweest. Bedoeling is niets anders te geven dan vers en van 1 zelfde eiwitbron. Dus ook geen hondenkoekjes enz.
Inmiddels bij verkoopadres geweest. Mijn ogen uitgekeken. Bloedmooie herders had hij er lopen. Aardige man. Nam alle tijd..en nam ook de moeite om te kijken wat is beste voor Puck. Nette omgebouwde schuur ...met apart ruimte voor ontvangst. Kop koffie erbij en om tafel...Zelfs noteerde hij gewicht en leeftijd en wil ook graag bijhouden hoe Puck nu gaat aankomen en op vlees doet. Uiteindelijk besloten voor Lam. Is zachter en mals en stinkt meer en dat moet Puck prikkelen om te gaan eten . Dit eerst 6 weken proberen. Werkt het ook niet gaan we ander eiwitbron proberen.
Heb de vrieskast voor een week gevuld en volgende week nieuwe lading halen maar is makkelijk op fiets te doen..
Heb nog wel met dierenarts gehad over gedrag en hij was het wel eens.Puck is een felle tante. Zal erg streng moeten zijn maar dat was me al opgevallen. Broertje schijnt precies hetzelfde te hebben.
Nou we gaan dr weer voor.Ik ben al blij met de enting eindelijk en bestrijdingsmiddelen tegen vlooien en teken. Uiteraard nog wel borstelen en kammen. Dat vind ik ook leuk om te doen maar na iedere uitlaatbeurt checken is de lol er snel af omdat je niet voor het mooi maken doet maar om ongedierte te vinden
Afwachten maar hoe met vers gaat.. Hoop toch wel dat ze snel beseft met dr stijve kop dat ze echt niets anders krijgt.
Niets doen is geen optie in ieder geval..Dan komt ze te makkelijk weg. Misschien nu ook wel maar niet zonder slag of stoot.
Alle pups die tot nu toe gevonden zijn ..allemaal ziek.
Puck is vandaag voor controle geweest naar dierenarts. Omdat ze nog steeds niet 100 % gezond was heeft ze nog steeds niet haar 2e enting kunnen krijgen . Maar tja wanneer is Puck wel 100% gezond? Haar ontlasting is iedere dag wel iets mis mee. Of het begint goed met harde keutel en laatste dun of het gaat in de loop van de dag naar dun.. Ze is verder onderzocht en op hart en drama ontlasting na lijkt ze gezond genoeg voor enting..Ze stikt van energie en is goed alert en slim. De 9 weken enting overgeslagen en ze heeft gelijk de coctail gehad. Met 4 weken krijgt ze parvo/weil en kennelhoest. Eindelijk echte vlooienbestrijding i.p.v kammen en checken iedere dag.
Zou gaan voor advantage maar ze is nu 9 kilo. Zitten 4 pietjes in . Dus voor 4 maand en betreft gewicht 1 pipet tot 10 kilo. Beetje lastig. Dus gekozen voor Pulvex spot. Hoe het gaat bevallen weet ik niet. Heb er geen ervaring mee. Dus ben benieuwd of iemand hier op forum het kent en ervaring heeft.
Ook besloten om Puck helemaal op vers te zetten i.v.m eeuwig diarree. Toch maar risico nemen ook al vertikt ze het bv eerste dag te gaan eten. Kreeg een adres hier in dorp dat te koop heeft en inmiddels al geweest. Bedoeling is niets anders te geven dan vers en van 1 zelfde eiwitbron. Dus ook geen hondenkoekjes enz.
Inmiddels bij verkoopadres geweest. Mijn ogen uitgekeken. Bloedmooie herders had hij er lopen. Aardige man. Nam alle tijd..en nam ook de moeite om te kijken wat is beste voor Puck. Nette omgebouwde schuur ...met apart ruimte voor ontvangst. Kop koffie erbij en om tafel...Zelfs noteerde hij gewicht en leeftijd en wil ook graag bijhouden hoe Puck nu gaat aankomen en op vlees doet. Uiteindelijk besloten voor Lam. Is zachter en mals en stinkt meer en dat moet Puck prikkelen om te gaan eten . Dit eerst 6 weken proberen. Werkt het ook niet gaan we ander eiwitbron proberen.
Heb de vrieskast voor een week gevuld en volgende week nieuwe lading halen maar is makkelijk op fiets te doen..
Heb nog wel met dierenarts gehad over gedrag en hij was het wel eens.Puck is een felle tante. Zal erg streng moeten zijn maar dat was me al opgevallen. Broertje schijnt precies hetzelfde te hebben.
Nou we gaan dr weer voor.Ik ben al blij met de enting eindelijk en bestrijdingsmiddelen tegen vlooien en teken. Uiteraard nog wel borstelen en kammen. Dat vind ik ook leuk om te doen maar na iedere uitlaatbeurt checken is de lol er snel af omdat je niet voor het mooi maken doet maar om ongedierte te vinden
Afwachten maar hoe met vers gaat.. Hoop toch wel dat ze snel beseft met dr stijve kop dat ze echt niets anders krijgt.
- ute
- Actief
- Contacteer:
Ieder hond vind toch volgens mij vers het lekkerst. Hoeveel kost daar het vlees, is het compleet en welke soorten hebben ze, heb je een link ? Zo als je weet woon ik in de buurt en ben altijd nog op zoek na betaalbaar vers vlees voor onze 6 honden. Ik haalde tot 2 jaar geleden vlees bij de islamitische slager, maar dit vond ik zo verschrikkelijk daar, ik wil er niet meer naar toe. Een oord van zoveel dierenleed.
-
johanna68
- Zeer actief
Nou Puck is niet van alle vers..Smuldier bedankt ze voor en ook sommige vlees van de slager!! Maar heb net poging gedaan... en hoorde binnen no time de bak schuiven op zoek of er meer was...alles op!!!ute schreef:Ieder hond vind toch volgens mij vers het lekkerst. Hoeveel kost daar het vlees, is het compleet en welke soorten hebben ze, heb je een link ? Zo als je weet woon ik in de buurt en ben altijd nog op zoek na betaalbaar vers vlees voor onze 6 honden. Ik haalde tot 2 jaar geleden vlees bij de islamitische slager, maar dit vond ik zo verschrikkelijk daar, ik wil er niet meer naar toe. Een oord van zoveel dierenleed.
Op zich geen idee wat mag kosten maar is compleet voer... het is verschillend in prijs.
het is allemaal totaalvoer
Als je ff laat weten wat je zoekt kan ik de prijs ff schrijven. Zover ik weet geen site maar hij heeft wel een site onderaan zijn nota getypt omdat hij die interessant vond en beetje zich daar in kon vinden...www.diamondfauna.nl
Stuur je ff pm
-
johanna68
- Zeer actief
oh pm was niet nodig..staat een site op verpakking...www.lotgering.nl
Bij deze man in dorp kun je kopen per pond..dus als je iets ziet op site dan laat maar weten...stuur ik ff prijs wat op zijn lijst staan wat hij er voor vraagt..
Bij deze man in dorp kun je kopen per pond..dus als je iets ziet op site dan laat maar weten...stuur ik ff prijs wat op zijn lijst staan wat hij er voor vraagt..
-
johanna68
- Zeer actief
Puck heeft halve dag gegeten van vers en nu vertikt ze het. Dus kwestie van volhouden en niets anders geven
Inmiddels is mijn juridisch brief voor fokster klaar en gaat donderdag per post en eentje per aangetekend op de bus.
Best even raar. Had me voorgenomen hiermee pas te beginnen als Puck helemaal 100% beter zou zijn. Maar natuurlijk niet onbeperkt de tijd en wanneer is Puck 100% gezond?
Ondanks mevrouw haar dreigementen deden me haar telefoontjes weinig. Denk dat dit straks wel anders is aangezien in de brief mijn adres staat ( die wist ze tot nu toe niet). Alhoewel het dom van haar zou zijn hier naar toe te rijden aangezien er duidelijk in de brief staat dat ze binnen 14 dagen kan reageren per post of per mail.
Inmiddels is mijn juridisch brief voor fokster klaar en gaat donderdag per post en eentje per aangetekend op de bus.
Best even raar. Had me voorgenomen hiermee pas te beginnen als Puck helemaal 100% beter zou zijn. Maar natuurlijk niet onbeperkt de tijd en wanneer is Puck 100% gezond?
Ondanks mevrouw haar dreigementen deden me haar telefoontjes weinig. Denk dat dit straks wel anders is aangezien in de brief mijn adres staat ( die wist ze tot nu toe niet). Alhoewel het dom van haar zou zijn hier naar toe te rijden aangezien er duidelijk in de brief staat dat ze binnen 14 dagen kan reageren per post of per mail.
-
Mieke-Bo
Respect voor jouw inzet! Jammer dat het nodig is maar ik vind het heel dapper.
Wat fijn om te horen dat puckje al zo opgeknapt is.. Geniet je er al meer van?
-
johanna68
- Zeer actief
jazeker geniet ik van Puck. Al heb ik nog wel steeds bij elk poepje weer beetje moederloos gevoel..Zo goed als nooit is haar ontlasting een dag lang helemaal goed. Nog steeds last van darmen dus en waarschijnlijk ook hierdoor iedere dag buikpijn. Al geeft ze dat niet echt aan.Mieke-Bo schreef:Respect voor jouw inzet! Jammer dat het nodig is maar ik vind het heel dapper.
Ik geniet juist volop maar toch is het zorgen voor haar dubbel. Anders dan Wanda..Niet onbezorgd zorgen voor haar is het.
Beetje moeilijk uit te leggen.
Ook heb ik zo mijn twijfel of alle toekomst plannen wel uit kunnen komen. Bv echt lang afstanden wandelen en mee met hardloopclub enz.
Ook is ze best pittig en fel. Beetje te fel in bv speelgedrag waarbij ze dus gaat testen tot het uiterste en haar zogenaamde spel van grommen overgaat in afbijten en snauwen. Waarschijnlijk is dit nog nest gedrag om te overleven . Haar broertje heeft precies zelfde.
Baasje van broertje vind dat nogal tegen vallen . Maar niet zo dat ze haar pup zat is ofzo hoor .
Ik was bij dierenarts en Puck testte weer uit en ik vertelde mijn bevindingen gedrag. Hij was het met me eens. Komt vast wel weer goed.
- Zamunda
- Zeer actief
Ik zou lekker op cursus gaan met Puck
. Leuke hondenschool uitzoeken en lekker samen leren!
- Sanchis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder / Border collie
Misschien is het een idee om het vers voedsel wat je hebt even op te bakken. En is niet de 'bedoeling' maar ik heb momenteel hier 3 honden lopen waarvan 2 het vertikken om rauw te eten.
Als ik het even verhit (half gaar) dan gaat het erin als koek.
Maar zo te horen begint je pup goed op gewicht te komen. Dat ze 3 kg lichter is dan haar broer, zou ik me niet te druk over maken. Er kan een groot verschil zijn tussen teefjes en reutjes. En bij zo'n wazige fokker kun je er ook niet 100% van uit gaan dat het een volle broer is.
Als ik het even verhit (half gaar) dan gaat het erin als koek.
Maar zo te horen begint je pup goed op gewicht te komen. Dat ze 3 kg lichter is dan haar broer, zou ik me niet te druk over maken. Er kan een groot verschil zijn tussen teefjes en reutjes. En bij zo'n wazige fokker kun je er ook niet 100% van uit gaan dat het een volle broer is.
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
-
johanna68
- Zeer actief
vers opwarmen mag niet aangezien het compleet vers is..met spier/orgaanweefsel en bot dus..En dan mag kje verhitten (meende tot 40 graden). Dan wworden botten harder en kunnen gaan splinteren. .Inmiddels heeft puck nu wel haar bak leeg gegeten...straks weer kijken
- Sanchis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder / Border collie
Ik weet niet welke KVV je voert, maar wat ik te zien krijg is zo sterk vermalen, dat er weinig is om te versplinteren. Fijn dat ze beter eet! Misschien was het gewoon even wennen.
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
-
johanna68
- Zeer actief
Oh verder heb ik weinig kennis van vers hoor . Meneer gaf info en vertelde me betreft verwarmen..En ook dat ik nog even moest na checken op bot omdat er best nog wel stukken in zitten...maar ze kan het wel eten..Sanchis schreef:Ik weet niet welke KVV je voert, maar wat ik te zien krijg is zo sterk vermalen, dat er weinig is om te versplinteren. Fijn dat ze beter eet! Misschien was het gewoon even wennen.
-
johanna68
- Zeer actief
achteraf te verwachten misschien...maar Puck dr broertje is dus veel groter dan Puck.Dat zag ik op foto's genomen een dag na aankoop..Ook zag mevrouw een zwart /bruin gevlekt pup in de bak...die er dus niet zat een half uur daar voor toen ik Puck kocht.
Eveneens allemaal zelfde verschillen bij de andere pups die ik heb gevonden van deze mevrouw.
Inmiddels zijn de brieven onderweg. eentje in de bus en eentje per aangetekend.
Ook mailverkeer gehad met marktplaats.. Moet zeggen dat ik hun begrijp..Krijg steeds snel mail terug van hun. Maar zolang er niet meerder klachten komen kunnen ze mevrouw niet blokkeren betreft advertentie's plaatsen.
Ook inmiddels via 144 klacht doorgegeven en krijg een terugkoppeling van hun. Dus allemaal afwachten nu.
Eveneens allemaal zelfde verschillen bij de andere pups die ik heb gevonden van deze mevrouw.
Inmiddels zijn de brieven onderweg. eentje in de bus en eentje per aangetekend.
Ook mailverkeer gehad met marktplaats.. Moet zeggen dat ik hun begrijp..Krijg steeds snel mail terug van hun. Maar zolang er niet meerder klachten komen kunnen ze mevrouw niet blokkeren betreft advertentie's plaatsen.
Ook inmiddels via 144 klacht doorgegeven en krijg een terugkoppeling van hun. Dus allemaal afwachten nu.
- stefanie
- Zeer actief
Ik zou gewoon helemaal niks tegen vlooien en teken geven. 
- ute
- Actief
- Contacteer:
Hier en zeker ook bij Jolanda in de buurt stikt het straks van de teken. In het voorjaar kom ik altijd uit het bos en zie bij de hond rond de 40 teken omhoog kruipen.
-
johanna68
- Zeer actief
Puck is nagekeken en het kon nu wel. Afgelopen weekend had ik al 3 vlooien gevonden en ook had ze een teek bij dr bekje met een ontsteking eronder. Dus best gevoelig.. Heb geen trek in 3 keer daags kammen en checken . En straks zit ze onder....stefanie schreef:Ik zou gewoon helemaal niks tegen vlooien en teken geven.
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik ben weer toe aan foto's van Puck 

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
-
johanna68
- Zeer actief
ik doe mijn best..pff ik denk nooit aan telefoon meenemen tijdens wandeling..denk dat daar de mooiste foto's van haar zijn te maken.. Ik doe mijn best..Vandaag net weer voer gekocht..tot nu toe eet ze goed maar wel afgevallen. Foto's volgenMary schreef:Ik ben weer toe aan foto's van Puck