Ze doet het nog steeds uitstekend. Niks op haar aan te merken en ze voldoet aan alle wensen. Ze is lief, luistert perfect, loopt prima los, is sociaal met de meeste honden en kan overal mee naartoe. Dus niks te bedenken waar ik nog wat mee moet. Super zindelijk, keft nooit, is wel waaks en ze vangt muizen. Ze is uitermate sportief al zou je dat niet zeggen en heeft ze haar lichaampje helemaal niet mee wat dat betreft.
Hier komen wat foto's, ze is nog niet getrimd omdat je dat niet kan maken in februari met een hondje dat uit Spanje komt in mijn ogen. Dus ze heeft veel en lang haar.
Sportvrouw van het jaar al is dat alleen iets dat in haar beleving zo is. Ze is en blijft een klein, kreupel, langwerpig ding met een centebak

Basje pesten

Bas met mij op de bank, dan is ze net een pluche ding dat in elke kier ligt die ze kan vinden....

Kijk eens baas! Ik ben een echte hond en ik kan SUPERSNEL rennen

Hier is ze net een Dandy Dinmond terrier vind ik.

Ik hoorde een B dus ik kwam maar snel. Zo schattig! Een klein mini-picardisch herdertje bij mijn schoenen.

En dan nu het bewijs dat Bas een echte hond is en geen pluche speeltje.
Ze jaagt! En hoe, ik ben trots op haar. Tijdens de jacht komt er meteen terrierkop op
Ik hoor een muis!

Ik ruik ook een muis! Maar ik zie hem niet

Wil je gaan?