Echo van 30 dagen na dekking. Voor nu, 3 pups kunnen tellen. Maar over iets meer dan 2 weken gaan we voor een röntgenfoto. Liever het zekere voor het onzekere.

Moeders maakt het goed, hihi

Moderator: moderatorteam
kloesje schreef:Roxy is de chi x teckel?
En wat is de vader?
Gefeliciteerd
Foto van de vader kan je toch gewoon op dezelfde manier plaatsen??Roxywoezel schreef:
Dat is mij geadviseerd omdat ik dan weet hoeveel pups er komen. Dat je tijdens de bevalling weet wanneer ze klaar is.....crutz schreef:Waarom ook nog röntgen als ze zeker drachtig is van meer dan 1 pup?
Roxywoezel schreef:Dat is mij geadviseerd omdat ik dan weet hoeveel pups er komen. Dat je tijdens de bevalling weet wanneer ze klaar is.....crutz schreef:Waarom ook nog röntgen als ze zeker drachtig is van meer dan 1 pup?
Foto van paps staan op mn telefoon.
Ach, ik kan me er best wat bij voorstellen dat het prettig is te weten waar je aan toe bent als je geen ervaring hebt met fokken. Er kunnen ook nog pups resorberen natuurlijk. Ik heb bij mijn eerste nest ook op 7 weken dracht een röfo laten maken voor het aantal.crutz schreef:Roxywoezel schreef:Dat is mij geadviseerd omdat ik dan weet hoeveel pups er komen. Dat je tijdens de bevalling weet wanneer ze klaar is.....crutz schreef:Waarom ook nog röntgen als ze zeker drachtig is van meer dan 1 pup?
Wat een onzin en geldklopperij van je DA
Ik had dit keer een invaller, hij begon ook al dat het hoogstwaarschijnlijk een keizersnede zal worden....crutz schreef:Roxywoezel schreef:Dat is mij geadviseerd omdat ik dan weet hoeveel pups er komen. Dat je tijdens de bevalling weet wanneer ze klaar is.....crutz schreef:Waarom ook nog röntgen als ze zeker drachtig is van meer dan 1 pup?
Wat een onzin en geldklopperij van je DA
Manu schreef:Chi's worden toch vrijwel altijd met keizersnede geboren? Omdat de koppies vrij groot zijn. Dacht ik hoor.
Oh en uiteraard gefeliciteerd. Hopen op een voorspoedige zwangerschap!
Roxywoezel schreef:Manu schreef:Chi's worden toch vrijwel altijd met keizersnede geboren? Omdat de koppies vrij groot zijn. Dacht ik hoor.
Oh en uiteraard gefeliciteerd. Hopen op een voorspoedige zwangerschap!
In mijn omgeving in ieder geval niet....
Dank je wel!
Als ik daar kon laten echoën deed ik het, scheelt een bult geld!josefiep schreef:De Ranzijn dierenarts.
Marjoleine schreef:Als ik daar kon laten echoën deed ik het, scheelt een bult geld!josefiep schreef:De Ranzijn dierenarts.
Ik zou die rofo wel doen, voor het tellen, maar zeker ook voor het meten van het bekken. Dan weet je wat.
Maar ik zou wel wachten tot 8 weken
Ah oh hahaha. Over 2 weken gaan we hoofdjes tellen.... Ze heeft gewoon slappe buikspieren hahahacrutz schreef:Die toont al flink wat dikker dan mijn dame waar 7-8 pups geteld werden met de echo (ervaren tellerheeft t zelden fout) en die vandaag ook 6 weken is
Marjoleine schreef:Kleine hondjes tonen heel snel dik, maar dat zegt niet zoveel. De pups zijn in verhouding groter
Ik zou ruggengraatjes tellen trouwens, hoofdjes is niet betrouwbaar, daar vergis je je snel in.
Mooi op tijd! Gefeliciteerd!!! Alles goed?crutz schreef:Ehmm hier is t spul al geboren vannacht