Dus ik denk dat het verstandig is dat ik niet mee ga.. Tenzij het dan al bekend is dat ze er vrij van is maar ik ga er niet van uit dat ik dat binnen zo korte tijd te weten kom.. Helaas, maargoed dan maar een keer in het voorjaar doen ofzo

Moderator: moderatorteam
Dat is ook mijn tekst vrees ik.Kruimel53 schreef:We doen ons best, als de gezondheid nou ook een beetje meewerkt ...
Jullie ook alLizanne schreef:Dat is ook mijn tekst vrees ik.Kruimel53 schreef:We doen ons best, als de gezondheid nou ook een beetje meewerkt ...
Oak schreef: Even over giardia, dit is zeeeeer besmettelijk. Honden die besmet zijn hoeven niet perse ziekte verschijnselen te vertonen, dus is het wel belangrijk om goed te laten testen of het echt weg is. Vaak moet dit ook minimaal drie keer omdat het niet in elk monster aan wordt getroffen. Tot die tijd is contact met andere honden dus niet handig.
Niet vervelend bedoelt hoor, maar heb er hele vervelende ervaringen mee. (Mijn schoonouders hebben er bijvoorbeeld wel een half jaar over gedaan om er vanaf te komen.) Hopelijk is Sam er gewoon snel vanaf, maar ik zou er geen risico mee willen lopen. (Ook zelf goed handen wassen.) Succes en beterschap voor Sam!
Ik ben hartstikke ziek dus ik sla maar overHilde schreef:Hai! Nog mensen die zin hebben om morgen te komen?