Wil je lekker gaan liggen op de bank onder een dekentje, zit er een kijkraampje in dat dekentje. De schuldige Io zal ook niks doen om haar schuld te verbergen, die neemt een vlooiensprong de bank op en begint aan een groter kijkraampje. 'is handig mama, kan je films kijken onder de deken!'
Zojuist vliegt U voorbij met een speeltje. Er zit nu een gat in. Vrolijk sjeest ze de bank over, al vretend en slopend. Op mijn vermanende woord trekt ze een wenkbrauwtje op, keert me haar poepertje toe en kluift vrolijk verder.
Tijdens het eten heb ik twee buitelende larven over me heen. Ze willen in het hoekje, vlakbij het bord. Het kost slechts een keer of 53 terug zetten voor ze het opgeven.
Op de bank liggen? Vergeet u het maar. Kleine tacker Io is daar om me gratis en voor niets van de nodige piercings te voorzien.
Regent het? Dan kom je toch de auto niet uit? Nee joh, laat je mama haar rug breken omdat ze onder de stoelen van de auto moet graaien naar het spul.
Verdien je hóógnodig een koekje (vind je zelf) dan spring je huizenhoog (ik zweer het je, Io komt tot halverwege mijn bovenbenen
Stellar? Is leuk om op te kluiven!
Het is druk, in Wawa-land.