Revieren.... waar hij even een demonstratie liet zien van wat kort rond de kotjes draaien is

Moderator: moderatorteam
uv proefHippo schreef:Mooi teamworkJe hond staat netjes in conditie zeg! Wat heb je tot nu toe met hem behaald?
Ja heerlijk hè van die snelle leerlingen. Ik doe zelf KNPV. Heb even moeten googlen voor FMBB, maar dat blijkt de federatie voor belgische herders. Ik ben alleen bekend met KNPV, IPO, Mondioring e.d. dus weet niet of de gewone IPO nog verschillend is van welke jij volgt.maart schreef: uv proef
Belgische jeugdwinner fmbb 2012
Belgisch vice kampioen fci 2013
speurhond fci
en hopelijk dit jaar de selectie voor WK fmbb (en fci wie weet ook). Het vliegtuig voor het wk fmbb is alvast geboekt![]()
Hij is net 3 jaar geworden
Aha, bedankt voor de uitleg! Ik weet het wel van de boxers en Dobermanns, maar niet van de mechels. Komt misschien ook omdat ik geen stamboom mechel heb, dus heb mij daar nooit in verdiept.maart schreef:fmbb is gewoon het ipo hoor, maar dan dus enkel voor Belgische Herders![]()
FCI is alle rassen.
Net zoals je Atibox voor boxers hebt, WUSV voor duitse herders, WK voor rottweilers,bouviers,dobermann etc...