Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De tuthola
Moderator: moderatorteam
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
De tuthola
Lizzie is een ontzettende moeilijke eter. Er is niets dat ze echt graag eet. Sommig voer eet ze helemaal niet, andere traag en met ontzettend lange tanden en heel soms is er voer dat ze eet, niet van harte maar toch iig eet.
Nu is Lizzie wat aan het kloten met haar darmen. Diarree, bloed, ziek, niet willen eten. Ze heeft medicatie gekregen, maar omdat ze al niet al te dik is en echt niet nog langer op kip kon, heeft ze ook dieetvoer gekregen van Hills. En jullie raden het al, dat eet de tuthola vol overgave. Je hebt een poedel en je zal het weten ook. Verwend kreng. Volgende keer neem ik een hond die wat minder verfijnd is.
Nu is Lizzie wat aan het kloten met haar darmen. Diarree, bloed, ziek, niet willen eten. Ze heeft medicatie gekregen, maar omdat ze al niet al te dik is en echt niet nog langer op kip kon, heeft ze ook dieetvoer gekregen van Hills. En jullie raden het al, dat eet de tuthola vol overgave. Je hebt een poedel en je zal het weten ook. Verwend kreng. Volgende keer neem ik een hond die wat minder verfijnd is.
- eveliendepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie :)
- Aantal honden: 1
Re: De tuthola
Ha, gelukkig hier geen last van. Alles wordt hier gegeten ;p. Weet je al wat meer over het ontlastingsonderzoek? En hoe gaat het inmiddels?
Groetjes Evelien en een pootje van Sammie

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Wat is er precies verfijnd aan brok of blik van Hills? Als hier het nieuwtje af is, 'lust' ze dat ook niet meer, geen zorgen 
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
- Aantal honden: 1
- Miezemuis
- Zeer actief
Verfijnd omdat het 7 euro de kilo kost. Normaal eet ze niets nieuws. ik hoop dat ze hier ook snel genoeg van krijgt , al is het wel een genot om die hond nou eens te zien eten.
Ontlasting heb ik nog niet ingeleverd, ze was zo leeg dat ik nog niet aan de drie dagen kwam voor het weekend. Ontlasting is nu wel mooi trouwens.
Ontlasting heb ik nog niet ingeleverd, ze was zo leeg dat ik nog niet aan de drie dagen kwam voor het weekend. Ontlasting is nu wel mooi trouwens.
- Miezemuis
- Zeer actief
Die van mij niet.....toen ze bij Kees een keer kippenekken kreeg keek ze hem vol walging aan. Kvv heeft ze hier het eerste jaar gekregen maar dat kreeg ik er echt niet meer in.Marco88 schreef:Veel moeilijke eters vinden kvv of barf juist wel lekker
-
lets have fun
Ja, haha, dar zei ik ook altijd. Totdat ik een poedel kreeg..... Jeetje wat kunnen dat een vreselijke zeikerds met eten zijn zeg.Marco88 schreef:Veel moeilijke eters vinden kvv of barf juist wel lekker
wel fijn dat ze nu tenminste eet, miezemuis