Haakon wordt.......
PAPA!!!!

Wij vinden het helemaal geweldig!

Moderator: moderatorteam
Inmiddels durf ik er bij mijn DA wel op te vertrouwen, die heeft (bij meerdere) nu al zo vaak juist gezeten (en ook bij nesten groter dan 10).Tara schreef:Gefeliciteerd! Maar wat typisch om zulke aantallen al te gaan noemen.
Mijn dierenarts telt altijd 1, 2, 3 of veel pups, omdat hij altijd rekening houdt met dubbeltellingen.
Toch met behulp van de dekmeester. De fokster wilde dit zelf ook het liefste (ook omdat het voor de teef ook de eerste keer was). Daarnaast heb ik navraag gedaan bij mensen die daar ook heen zijn geweest met hun reu (en nu elke dekking via de dekmeester laten verlopen). En achteraf ben ik daar erg blij om, want het ging de eerste keer niet van een leien dakje. Ik was erg blij dat er iemand bij was, die ons erbij hielp en zo tot een geslaagde dekking kon helpen. De 2de keer ging het daarom ook echt meteen stukken beter.crutz schreef:Inmiddels durf ik er bij mijn DA wel op te vertrouwen, die heeft (bij meerdere) nu al zo vaak juist gezeten (en ook bij nesten groter dan 10).Tara schreef:Gefeliciteerd! Maar wat typisch om zulke aantallen al te gaan noemen.
Mijn dierenarts telt altijd 1, 2, 3 of veel pups, omdat hij altijd rekening houdt met dubbeltellingen.
Maar Gefeliciteerd! Komt er ook een kleine Haakon jouw kant op? En dekking uiteindelijk gewoon vrij of toch met de dekmeester?