Nicoline schreef:he wat naar zeg, op zo'n jonge leeftijd nog

Daiyu's baasje vertelde dat ze een erg goede fokster was, heel betrokken en met veel liefde voor de honden.
Yuki had deze berichten van jou en mij nog niet eens gelezen en reageerde al...
En zie hier...
Dat wat jij zegt over wat je weet van de fokster, dat is
precies wat Yuki ook over haar schrijft
Het was ook echt zo...
Lees de topics hier bvb maar eens terug of de discussie's of meningen die ik over de Sharpei heb en had...
Ik noem daar Inge weleens en heb ook altijd gezegd dat de fokkers die in mijn ogen echt met liefde voor hun ras bezig waren om te verbeteren in plaats van maar 'wat leuk ogende plofkoppen ' de wereld op te schoppen op 1 hand te tellen waren en dat het er eigenlijk maar 1 !!! was waar ik ooooit nog een Sharpei van zou willen hebben, zou ik ooit de ambitie hebben er weer aan 1 te beginnen..
En dat was Inge...
En Inge is niet meer en Tsjoeng Foe wordt niet voortgezet door haar echtgenoot.
Toen ze overleed kwam dat gegeven ook best even hard bij me binnen..
Ik was altijd al heel erg stellig dat er nooit, nooit, nooit meer een Sharpeitje zou komen bij mij na Rimpel...gewoon als in nooit...
Maar die ene procent die er nog in zat dat ik misschien toch ooit voor de bijl zou gaan voor een Tsjoeng Foe hondje van Inge was toch wel aanwezig...
Met Inge 's overlijden overleed voor mij en in mij ook echt heel definitief het ras Sharpei...
Dat was wel even gek om te ervaren
Toen in november Rimpel overleed (krap een half jaartje na Inge) was dat het uber - definitieve einde van het tijdperk Sharpei voor me...
Godverdomme...en nu moet ik weer even keihard janken