http://www.tierische-momente.ch/detail. ... stamp=3918
even op jetzt abstimmen klikken
Als je alleen wilt stemmen als je de foto mooi vind mag ook natuurlijk, ik vind hem in elk geval prachtig en de mooiste
Moderator: moderatorteam

Sorry dan kan ik niet stemmen.Jeannettebo schreef:oh, dat zie ik nu pas, moet dan via fb aanmelden ja

Grappig dat gebedel om stemmen vaak beginnen met een verontschuldiging.Jeannettebo schreef:Ik doe niet vaak ergens aan mee en al zeker niet iets waar voor gestemd moet worden,
Nou ja je hoeft niet te stemmen natuurlijkSanchis schreef:Grappig dat gebedel om stemmen vaak beginnen met een verontschuldiging.Jeannettebo schreef:Ik doe niet vaak ergens aan mee en al zeker niet iets waar voor gestemd moet worden,

Je bent pas aangemeld en daarbij de forumregels allemaal moeten lezen dus heb je vast kunnen lezen dat het prima is. Dus niet zeuren..Sanchis schreef:Ik vraag me af of het in strijd is met de forum regels. Maar dat zul jij als moderator wel weten

Wat is het probleem nou dan?Sanchis schreef:Ik vraag me af of het in strijd is met de forum regels. Maar dat zul jij als moderator wel weten
Heb ik niet goed opgelet, maar als je elke dag op die foto kan stemmen log ik met plezier nog een keer in voor Jeannette!&nicole schreef:Ik heb gestemd, geloof ik. Heb na het registreren nergens meer op gedrukt maar er staat; Vielen Dank für deine Stimme. Morgen kannst du für dieses Foto wieder abstimmen.
Dus morgen kan ik nog eens stemmen haha
Sanchis schreef:Ik vraag me af of het in strijd is met de forum regels. Maar dat zul jij als moderator wel weten

Jeetje probeer morgen eens met ander been uit bed te komen, wat kan jou het schelen wat ik ervan vind,hewi schreef:Sanchis schreef:Ik vraag me af of het in strijd is met de forum regels. Maar dat zul jij als moderator wel weten
Jeetje probeer morgen eens met ander been uit bed te komen, wat kan jou het schelen
dan stem je niet.
Haha priceless.Barnsley schreef:Klopt Jacq, ik heb ook eens om stemmen geprobeerd te vragen en kreeg meteen een pb met dat dit hier niet is toegestaan.
Tot er laatst een topic mocht blijven staan, en nu zelfs een modje zo'n topic maakt..